اخبار عمومی
اعلام وصول 2
301982
تاریخ انتشار: 1399/10/02 22:19
شهاب صدیقی به عنوان سرپرست فرمانداری ماهشهر معارفه شد.

به گزارش دریافتی پایگاه خبری عصرجهان، خبر بازداشت فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به دلیل اتهامات مستند و معین، از سوی مقامات قضایی تایید شد.

یک منبع آگاه و مرجع قضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تایید خبر بازداشت محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: اتهامات فرماندار مشخص شده و به منظور پیگیری قضایی و رسیدگی به پرونده او بازداشت شده است.

او با بیان اینکه اتهامات و تخلفات او به دادگستری کل خوزستان ارسال شده است، افزود: باید پرونده بیرانوند بررسی شود تا بتوان بر اتهامات او تاییدیه زد و این موضوع از سوی دادستانی استان پیگیری خواهد شد.

در پی بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره)، رئیس کل سازمان بازرسی کشور در سفر به شهر‌ها دستور پیگیری جدی و برخورد قضایی با متخلفان را داد و در این زمینه تعدادی از مسئولان مربوطه که در این رابطه مقصر بودند، بازداشت شدند.

دیروز نیز طی حکمی از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر برکنار و شهاب صدیقی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد، همچنین ذبیح اله سعیدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آغاجاری انتخاب شد، این در حالی است که پیش از علی خدری غریب وند فرماندار این شهرستان بود

برچسب ها:
ماهشهر ؛ بندر ماهشهر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*