اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303214
تاریخ انتشار: 1400/04/19 13:14
فرماندار مسجدسلیمان در جمع منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، گلگیر و عنبر:
محمد پاکدل:شوراهای شهر متاسفانه تا امروز بجای شورای شهر بودن، شورای شهرداری بوده اند و این رویه باید اصلاح شود و انتخاب شهردار می تواند عیار شورای شهر را مشخص کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، روز شنبه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان جلسه هم اندیشی با منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای مسجدسلیمان، گلگیر و عنبر در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر پایبندی به قانون از سوی منتخبین گفت:متاسفانه پس از برگزاری روند تبلیغات انتخابات هنوز اثر عکس و پوسترها در سطح شهرستان دیده می شود و باید خودجوش پاکسازی از سوی منتخبین انجام شود.
وی ادامه داد:در روند برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی خوشبختانه زحمات زیادی با روحیه تعامل و همکاری کشیده شد و شاهد انتخاباتی پرشور و مشارکت ۶۰ درصدی در شهرستان بودیم و پس از اعلام نتایج، اعتراضات هم دریافت و مورد بررسی قرار گرفت.
محمد پاکدل افزود:انتظار می رود منتخبین مردم حتما ضمن مطالعه اصل های 101‪ تا 106‪ قانون اساسی، حدود و وظایف شوراهای شهر را مرور کنند و بر آن پایبند باشند.
رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان عنوان کرد:ملاک انتخاب شهردار باید پاکدستی، سلامت و توانمندی فرد باشد و حتما منتخبین باید تلاش کنند تا در چارچوب و حیطه وظایف مشخص شده در قانون حرکت کنند زیرا وظایف شوراهای شهر استخدام نیرو، واگذاری دکه و پيمانکاري ها نیست.
در ادامه جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب هیچ کدام از داوطلبین انتخابات برای ما فرقی ندارد و حال انتخابات به پایان رسید و امروز باید همه در کنار هم برای حل مشکلات شهرستان حرکت کنیم و انتظار داریم منتخبین هم فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، حزبی، جناحی و.... در شهرستان انجام وظیفه کنند.
وی ادامه داد:شوراهای شهر متاسفانه تا امروز بجای شورای شهر بودن، شورای شهرداری بوده اند و این رویه باید اصلاح شود و انتخاب شهردار می تواند عیار شورای شهر را مشخص کند.
علیرضا ورناصری اضافه کرد:اعضاء شوراهای شهر در بحث مطالبه گری نباید بصورت موازی کاری حرکت کنند و باید با تقسیم کار درست، مشکلات شهرستان را پیگیری کنند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد:در طول یکسال گذشته اقدامات خوبی در سطح کلان برای شهرستان پیگیری شده است که از مهم ترین آن ها می توان به شروع بکار فرودگاه، اختصاص 400‪ میلیارد تومان بودجه برای فاضلاب شهرستان اشاره کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.
وی در پایان گفت:منتخبین تلاش کنند تا در تصمیم گیری ها، منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند و در مسیر حل مشکلات و کمبودهای شهرستان گام بردارند.

برچسب ها:
مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*