اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303635
تاریخ انتشار: 1400/06/31 16:12
فرماندار دشت آزادگان:
سیلاوی با تاکید بر مسدود بودن پایانه مسافری مرز بین المللی چذابه: زائران اربعین حسینی از مراجعه به این مرز خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ فرماندار دشت آزادگان با تاکید بر مسدود بودن پایانه مسافری مرز بین المللی چذابه: زائران اربعین حسینی از مراجعه به این مرز خودداری کنند.

حمید سیلاوی افزود: علیرغم تاکید‌های فراوان مبنی بر *بسته بودن مرز بین المللی چذابه برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی*، عده‌ای بی توجه به اطلاع رسانی‌ها، بار سفر بسته و به پایانه مسافری مرز چذابه مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه شاهد مراجعه افراد از استان‌ها و شهر‌های مختلف هستیم، اظهار داشت: *دولت عراق به هیچ عنوان حاضر به استقبال و پذیرش زائران اربعین حسینی از طریق مرز‌های زمینی نیست و اعتنایی به پیگیری‌ها و رایزنی‌های کشور ایران برای پذیرش مردم از این طریق ندارد*

سیلاوی بیان کرد: بر اساس توافق‌ها و قوانین ابلاغ شده از سوی کشور عراق، *مردم فقط از طریق مرز‌های هوایی و در صورت تزریق ۲ دُز واکسن کرونا و تست منفی pcr می‌توانند در راهپیمایی امسال شرکت کنند*

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه فقط تبعه عراقی از جمله؛ دانشجویان و بیماران و... اجازه ورود به کشور عراق دارند، ادامه داد: هم اکنون ماموران نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین در مرز چذابه حضور دارند و با احترام زائران را قانع به بازگشت به شهر‌های و استان‌های خود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: زائران به مرز‌های خوزستان مراجعه نکنند

این مقام مسئول تاکید کرد: از مردم و مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهشمندیم از مراجعه به مرز‌ها خودداری کرده و از طریق مرز‌های هوایی برای شرکت در این راهپیمایی عظیم اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*