اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303716
تاریخ انتشار: 1400/07/09 13:38
پرستار فداکار شادروان سکینه ناصری پرستار فقید بیمارستان امام خمینی اهواز در میان حزن و اندوه همکارانش تشییع و به سوی خانه ابدی رهسپار شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، متاسفانه شامگاه پنج شنبه ۸ مهرماه مرحومه سکینه ناصری پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی اهواز بعد از چند روز بستری به علت ابتلا به ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم نمود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی درگذشت پرستار مدافع سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح می باشد :

انا لله و انا الیه راجعون

◾بار دیگر جامعه سلامت استان خوزستان در سوگ جان باختن عضوی فداکار از جامعه پرستاری عزادار شد. فقدان تلخ و اندوهبار مرحومه سکینه ناصری از پرستاران شریف و زحمتکش بیمارستان امام خمینی اهواز موجب تاثر و تالم فراوان گردید. تلاش صادقانه و ایثارگونه ایشان در خدمت به بیماران بویژه حضور چندماهه در صف اول دفاع از مردم در برابر ویروس منحوس کرونا، قطعاً به‌عنوان باقیات‌ صالحات و توشه ای ماندگار برای ایشان در نزد پروردگار خواهد بود.

◾ اینجانب فقدان جانکاه مرحومه ناصری را به خانواده داغدارشان، همکارانشان در بیمارستان امام خمینی (ره) ، جامعه پرستاری و عموم مدافعان سلامت استان خوزستان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای روح آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگانشان صبر بر این مصیبت مسئلت مینمایم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*