اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303759
تاریخ انتشار: 1400/07/13 16:50
دادستان باشت: قرارداد نیروهای شرکتی شهرداری باشت غیرشفاف است و براساس قانون کار نیست و دادگستری باشت برای انعقاد قرارداد جدید این نیروها ورود خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرحهان، دادستان باشت در نشست با کارگران خدماتی شهرداری باشت اظهار داشت ناقص بودن پرداخت بیمه از مهمترین مشکلات کارگران خدماتی شهرداری این شهر است  و می طلبد تا مسوولان برای احقاق حق این کارگران تلاش کنند.

سید علی رجایی منفرد از کارگران خواست تا زمان تعیین تکلیف به اندازه روزهایی که بیمه تامین  اجتماعی برای آنان پرداخت می شود اقدام به فعالیت کنند.

به گفته دادستان باشت پایین بودن میزان حقوق و دستمزد از دیگران چالش های پیش روی کارگران شهرداری این شهر است که به عنوان مدعی العموم برای حمایت از آنان تلاش می شود.

دادستان باشت تاکید کرد: قرارداد نیروهای شرکتی شهرداری باشت غیرشفاف است و براساس قانون کار نیست.

رجایی منفرد ابراز داشت: دادگستری باشت برای انعقاد قرارداد جدید این نیروها ورود خواهد کرد.

شهردار باشت  گفت: بکارگیری نیرو به صورت شرکتی در این شهرداری پس از انجام پیگیری های فراوان با مراجع قانونی و مشخص شدن نبودن امکان جذب نیرو صورت گرفته است.

لطف الله موسوی اضافه کرد: به دلیل کمبود نیرو در شهرداری این شهر پس از طی شدن مراحل مناقصه از طریق پیمانکار با پیش بینی اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان  تعداد ۵۰ نفر نیرو به صورت قرارداد یک ساله و شرکتی فعالیت خود در شهرداری باشت آغاز کرده اند.

خبرنگار:فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*