اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305562
تاریخ انتشار: 1401/03/22 19:56
تذکر دکتر جوکار به وزیر راه و شهرسازی:
دکتر جوکار در تذکری به وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حق زائران امام رضا (ع) این رفتار نبود، گفت: حادثه قطار مشهد – یزد ناشی از سهل‌انگاری و ضعف مدیریت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی با تسلیت جانباختن جمعی از هموطنانمان در حادثه واژگونی قطار مشهد – یزد، گفت: از درگاه خداوند متعال طلب غفران الهی برای جانباختگان این حادثه و طلب صبر و اجر برای خانواده این عزیزان و مصدومان دارم.

وی با اشاره به اینکه حادثه واژگونی قطار مشهد به یزد واقعا دلخراش بود، اظهار داشت: حق زائران امام رضا (ع) نبود که اینگونه با آنها رفتار شود.

جوکار اظهار داشت: اگر مدیریت کارآمد داشتیم شاهد این اتفاق نبودیم و یقیناً سهل‌انگاری، ضعف مدیریت و ترک عمل کاملاً در این زمینه مشهود است، لذا انتظار داریم وزیر محترم راه و شهرسازی پیگیری کند که کمیسیون بررسی سوانح ریلی که متأسفانه در درون ساختار راه آهن است و تعارض منافع دارد، به طور مستقل و بدون گرایش و ملاحظات سازمانی موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم عزیز و قوه قضائیه اعلام کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یقیناً برخورد جدی دستگاه قضایی نسبت به مقصرین حادثه علاوه بر کاهش آلام خانواده‌های داغدیده، درس عبرتی برای مدیران نالایق باشد که نسبت به مسئولیت خویش پاسخگو نیستند و نظارت کامل بر کار خود ندارند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم در این راستا اقدامات جدی از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران صورت گیرد.

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*