اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305917
تاریخ انتشار: 1401/04/23 20:52
رییس کمیته امداد شهرستان کاشمر:
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر گفت: در آستانه دهه امامت و ولایت تعداد ۹ سری جهیزیه با کمک خیرین و مشارکت این نهاد جهت پنج نوعروس تحت حمایت و چهار نوعروس نیازمند تهیه و اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛  مجید حسین زادهاز اهداء و توزیع ۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمندان محله به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت و هم افزایی مرکز نیکوکاری پنج تن (ع) و کمیته امداد شهرستان کاشمر خبر داد.

تعداد ۹ سری جهیزیه به نوعروسان ترشیز اهداء شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر افزود: در آستانه دهه امامت و ولایت و میلاد امام هادی (ع) تعداد ۹ سری جهیزیه با کمک خیرین در مرکز نیکوکاری پنج تن(ع) و مشارکت امداد شهرستان جهت پنج نوعروس تحت حمایت این نهاد و چهار نوعروس نیازمند مرکز تهیه و در این روز فرخنده اهداء شد.

وی اظهار داشت: امید است با مشارکت نیکوکاران و همراهی مراکز نیکوکاری درخواست هیچ مددجوی متقاضی جهیزیه به سال آینده موکول نشود.

حسین زاده یادآور شد: همچنان اعتماد افزایی، ارائه گزارش فعالیتها و شفاف سازی برنامه های نیکوکاری از اولویت‌های مراکز نیکوکاری باشد چرا که این موضوع به مشارکت حداکثری نیکوکاران در امورات خیر و احسان کمک شایانی می‌کند

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*