اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306019
تاریخ انتشار: 1401/05/02 14:43
یازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با حضور باستانی کارانی از ۲۳ استان کشور در گود روباز ۵۰۰۰ نفری سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در شهرستان بردسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسکن و هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، یازدهمین همایش ملی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در گود روباز ۵۰۰۰ نفری سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، واقع در پارک ولیعصر(عج) و با حضور باستانی کارانی از ۲۳ استان کشور برگزار شد.

یازدهمین و بزرگترین همایش ملی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در بردسکن برگزار شد

محمد حسین مدیح، شهردار شهرستان بردسکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: همایش ورزشهای پهلوانی که یک رویداد بزرگ ورزشی فرهنگی است، سال ها در بردسکن برگزار شده است و امسال نیزبه لطف خداوند و حمایت مستقیم اعضای شورای اسلامی شهر، با شرکت ۵۰۰ ورزشکاراز اقصی نقاط کشور به سرانجام رسید.

مدیح بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم مذکور در دو سال گذشته، با حمایت و تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر مقرر شد، امسال شهرداری با جدیت بیشتر این رویداد بزرگ را به انجام رساند.

شهردار بردسکن افزود: آنچنان که در قدم نخست و پس از تصویب کمک هزینه مالی، محمدرضا کفاش زاده، استاد ومرشد توانمند، زبردست و باتجربه کشوری، که به انصاف باید به این بزرگوار خداقوت گفت و تشکر ویژه داشت، همچون سال‌های گذشته پیگیر فراهم نمودن مقدمات کار شدند و با توجه به ارتباط این بزرگوار،از مقامات و شخصیت‌های برجسته ورزشی برای حضور در این مراسم دعوت شد و همزمان با تشکیل دبیرخانه برگزاری همایش، مجموعه کارکنان شهرداری در واحدهای مختلف، برحسب وظیفه، از حدود ۲۰ روز پیش بصورت جدی مسئول رفع نواقص موجود و فراهم نمودن شرایط لازم و انجام امور محوله به نحو احسنت شدند.

وی بیان داشت: خدا را شاکریم که توانستیم با وجود همه کاستی ها، میزبان خوبی برای میهمانان دیار میوه های بهشتی باشیم و توانستیم پرچم بردسکن را پرآوازه تر از قبل به اهتزاز درآوریم.

در ادامه شهردار بردسکن که پیشتر یکی از دغدغه های خود و مجموعه فرهنگی شهرداری را، شناساندن و معرفی شهرستان بردسکن و توانمندی های آن به سایر هموطنان اعلام کرده بود، از حضور یکایک ورزشکاران عزیز که از شهرهای دور و نزدیک و سایراستان ها به بردسکن تشریف فرما شده و به هنرنمایی و انجام حرکات ورزشی پرداختند، تقدیر و تشکر ویژه کرد و به آنان خداقوت گفت.

وی همچنین از همه شهروندان عزیز شهر که جانانه پای شهرداری ایستادند، ورزشکاران بومی و توانمند شهر که میزبان اصلی بودند، بانوان هنرمند شهر که با راه اندازی نمایشگاه صنایع دست ساخته به شکوه کار افزودند،مسئولین محترم بویژه دکتر جواهری مدیر کل محترم ورزش و جوانان، حجت الاسلام نیک بین نماینده دیار ترشیز در مجلس شورای اسلامی، علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن و پهلوان نامی کشور، محمدرضا طالقانی که با حضور مغتنم خود سبب رونق بخشیدن به این رویداد ورزشی بزرگ شدند و لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای شهروندان ایجاد کردند، تشکر ویژه نمود و برای همه این بزرگواران آرزوی صحت و سلامتی کرد.

شهردار بردسکن، در پایان از هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی،اداره ورزش و جوانان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برادران نیروی انتظامی و پلیس راهور و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره میراث فرهنگی، همه ادارات و اشخاصی که مجموعه مدیریت شهری را در اجرای مطلوب این همایش از ابتدا تا انتها یاری نمودند تشکر ویژه نمود و برای همه این بزرگواران آرزوی توفیق، سلامتی و حالی خوش کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*