اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306204
تاریخ انتشار: 1401/05/16 14:25
یادداشت|محمد شریفی
این مسئولین عزیز استانی هیچوقت و هیچگاه نگفتتد چه کسی و یا چه کسانی می بایست کارهای زمین مانده را باید انجام بدهد تا مشکلات خوزستان حل بشود.
پایگاه خبری عصر جهان؛ طنزنگاره ای به قلم محمد شریفی_ مسئولین استان خوزستان از هرجناح و تیپ و قماش و حزبی  که باشند، چندتا ویژگی خوب و حسنه و پسندیده دارند، که مهمترین آنها این است که همه آن بنده های خدا پا به پای مردم از وضع بد اقتصادی، رشد بیکاری، گرانی، فقر و نداری و حاشیه نشینی ، خیابان های شخم زده، فاضلاب های سرریز شده، تعطیل کردن ادارات و صدها گرفتاری و معضلات دیگری از این دست که بوی الرحمن آنها بلند شده است، انتقاد می کنند.این مسئولین عزیز استانی  یه خوبی دیگه هم که دارند، این است، قبل از آنکه پشت تریبون بروند، اولش چندتا میرزابنویس کار بلد اجاره ای به خط می کنند،بعدش پشت تریبون می روند،مشکلات عدیده استان را هوشیارانه ورق می زنند، نقش منتقد را خوب بازی می کنند،چندتا راه حل  آبکی هم می دهند.با تاکید موکد می گویند: باید فلان کار و بهمان کار انجام بشه تا وضع خوزستان خوب بشه.اما این مسئولین عزیز استانی هیچوقت و هیچگاه نگفتتد چه کسی و یا چه کسانی می بایست کارهای زمین مانده را باید انجام بدهد تا مشکلات خوزستان حل بشود.
حالا به چتدتا تیتر از زبان مسئولان استان توجه کنید.
_ جلوی مدیران پروازی باید گرفته شود. 
_ وضعیت آسفالت خیابان ها اسفناک است.
_تنش بی آبی در ۴۰۰ روستای خوزستان تاسف بار است.
 - قیر رایگان جهت آسفالت خیابان ها برای خوزستان لحاظ نشده است.
- قطار شهری اهواز همچنان در پرده ابهام... 
-نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند. 
-جلوی انتقال آب کارون باید گرفته شود. 
- باید جلوی احداث سد مارون را گرفت...
- بیکاری در خوزستان فزاینده است‌‌‌...
اینها مشتی کوچکی است از صدها خروار از افاضاتی که از زبان نماینده های استان و مسئولان و سایرین نقل محافل شده و کلی هم روی آنها مانور تبلیغاتی دادند.
 البته من این را قبول دارم که مسئول بیچاره هزارتا گرفتاری دارند و اصولا وقتی ندارند که مشکلات  و راه حل هایی که دادند انجام بدن....، همینکه راهکار نشون میدن ، خودش خیلی کاره ،رحمت به پدر و مادرشون... بقیه کارها را مردم باید انجام بدن... مردمسالاری یعنی : مجلسی ها و دولتی ها راهکار نشان بدهند و مردم هم حل بکنند.
برچسب ها:
محمد شریفی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*