اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306636
تاریخ انتشار: 1401/06/27 23:20
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:
هدف از برگزاری این نشست خواستار رفع مشکلات مالیاتی مجریان ذی صلاح که فقط در حوزه نظام مهندسی ساختمان فعالیت می نمایند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز ، شهریار گل محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، به همراه نمایندگان مجریان ذی صلاح طی نشستی که در محل سازمان امورمالیاتی برگزار شد گفت:هدف از برگزاری این نشست خواستار رفع مشکلات مالیاتی مجریان ذی صلاح که فقط در حوزه نظام مهندسی ساختمان فعالیت می نمایند هستیم.

گل محمدی در ادامه مسائل و مشکلات مالیاتی مجریان فعال در نظام مهندسی ساختمان را تشریح و اظهار داشت: یکی از مولفه های توسعه پایدار در کشور، فعالین حوزه ساخت و ساز  بوده و باید در جهت رفع موانع پیش روی این قشر از جامعه تلاش نمائیم.

وی به برخی از خدمات قابل توجه و ارزنده این طبقه از جامعه اشاره کرد و خواستار مساعدت اداره کل امورمالیاتی استان در خصوص رفع موانع پیش روی این بخش شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی افزود: در این نشست مقرر گردید طی تفاهم نامه ای برای سال۱۴۰۲  کلیه مسائل و مشکلات موجود مرتفع گردد.

در ادامه هر یک از نمایندگان مجریان ذی صلاح ، مشکلات این حوزه را بیان  و خواستار رفع دغدغه و چالش های جامعه مهندسی علی الخصوص در حوزه مالیاتی شدند.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*