اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307358
تاریخ انتشار: 1401/08/29 21:27
در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج؛
صبح امروز در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج، 30 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان کاشمر اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از ترشیز خوان؛ صبح امروز در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج، رزمایش اقتدار جهادگران فاطمی با حضور مسئولین و ۳۰ گروه جهادی در محل هیئت رزمندگان کاشمر برگزار شد.

حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام جمعه شهرستان کاشمر با اشاره به اهمیت و ضرورت کار جهادی گفت: بسیج بدنه فعال ملت است و در راستای ولایت پذیری برای خود اصول و چارچوبی دارد.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه ضرورت است مسئولین به گروههای جهادی کمک کنند افزود: پاسخ به اینکه ظرفیت های اقتصادی شهرمان چیست؟ میزان بیکاری در شهرستان کاشمر چقدر است؟ و چه کسب و کارهایی مورد نیاز است که راه اندازی یا تقویت شوند می‌تواند به برنامه‌ریزی مدون جهت فعالیت‌های جهادی کمک شایانی کند.

وی تأکید کرد: جنگ رسانه‌ایی و جنگ شبهه پراکنی دشمن جدی است و باید با جدیت و با جهاد تبیین به آن پرداخته شود و ضرورت است که همه بویژه نسل جوان و نوجوان ما با تفکر و آگاهی بیشتری در میدان باشیم.

وی با بیان اینکه خداوند فاسقین را هدایت نمی‌کند یادآور شد: قطعا هندسه جهانی به نفع اسلام ختم می‌شود و نصرت های الهی را خواهیم دید و دشمنان با فتنه‌های خود راه به جایی نخواهند برد.

سرهنگ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در ادامه مراسم بیان داشت: به گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته بسیج، ۳۰ گروه جهادی به تعداد ۲۸۰ نفر در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، خدمات پزشکی، سازندگی و غیره به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه کاشمر افزود: ارائه خدمات بیشتر به مردم باعث رضایتمندی بیشتر مردم از نظام و انقلاب و باعث یأس دشمنان اسلام می‌شود.

وی یادآور شد: حضور جهادگران در مناطق محروم و خدمت به مردم همان ادامه راه شهیدان است که در مسیر اعتلای کشورشان از جان خود گذشتند.

در پایان گروههای جهادی با احترام به کلام الله مجید به مناطق محروم اعزام شدند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*