اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307605
تاریخ انتشار: 1401/09/27 00:03
از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ خودرو بازسازی کامل شدند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم،  آخوند شوشتری مدیرعامل سازمان خدمات موتوری از فرسوده بودن برخی از ماشین آلات برای انجام خدمات شهری و پروژه های عمرانی خبرداد که نیازبه انجام تعمیرات اساسی دارد و گفت: در حال حاضر هیچ خودرویی خارج از خط نداریم و تمام ماشین آلات آماده به کار هستند. این سازمان مجددا دستگاه هایی که بدون استفاده بوده اند را احیا و تعمیرات اساسی کرد و به مدار خدمت برگردانده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ خودرو بازسازی کامل شدند افزود: برخی خودروها راهم تغییر کاربری دادیم و بخشی هم نیز به شکل کامل مورد اورهال قرار گرفتند. همچنین با دستور شهردار محترم هم تسهیلاتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان از محل بانک ملی برای خرید خودروهای جدید و تجهیزات عمرانی اختصاص داده شد.

آخوند شوشتری تصریح کرد: سازمان موتوری علاوه بر اقدامات اجرایی ماشین آلات فعالیت عمرانی برخی از پروژه ها را هم بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ستاد نخاله های ساختمانی راه اندازی شده است، گفت: مدیریت این ستاد بر عهده سازمان خدمات موتوری است و با هماهنگی شهردار و معاون خدمات شهری بنا داریم تا قبل از سال جدید اتفاق خوبی در جمع آوری نخاله های رها شده در سطح شهررقم بزنیم.

آخوند شوشتری افزود: از سنوات گذشته بحث تخریب و گود برداری ساختمانی بر دوش سازمان موتوری  قرار گرفته که ما حسب وظیفه پنج محل  برای تخلیه این نخاله ها  که شامل سایت رهگشا، سایت سه راه تپه ، سایت مصالح فروشان ،سایت دفن مهدیس (بنکداران )،سایت صفیره است در نظر گرفته ایم که برای ساماندهی این موضوع در ابتدا به صورت مرحله به مرحله  در چندین فاز که شامل شناسایی محل (راه اندازی ایستگاه رهگشا) ،تثبیت محل (مشخص کردن محل و توزیع بروشورها به رانندگان کامیون  و بیلبوردهای سطح شهر )تا در این زمینه طلاع رسانی شود.

همچنین گشت های ساماندهی نخاله های ساختمانی اجرا و نصب جی پی اس برروی ۷۰ خودرو با تعینن مبدا و مقصد از دیگر اقدامات انجام شده در طول یکسال اخیر این سازمان بود.

گفتنی است طرح پاکسازی جهادی که از ماه آینده برگزار میشود در دستور کار این سازمان نیزقرار گرفته است.

 

برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*