اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307630
تاریخ انتشار: 1401/09/27 23:33
شهردار منطقه ۸ اهواز گفت:
شهردار منطقه۸ اهواز گفت: یکی از معضلات این منطقه در فصل بارندگی آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب بوده که با همکاری آبفا و همکارانم در حوزه خدمات شهری اقدامات خوبی انجام شده و در بارش های اخیر در این منطقه کمترین آبگرفتگی ها را داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از هنر قلم، محمد رضا قنواتی، صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه که در محل شهرداری منطقه ۸ برگزار شد گفت:با توجه به میزان تحقق بودجه سال جاری، در ۹ ماهه سال جاری، اقدامات قابل توجهی  در حوزه خدمات شهری انجام شده که طبق ارزیابی  های صورت گرفته توسط سامانه ۱۳۷ توانستیم  رتبه اول را در بین مناطق دیگر کسب کنیم.

شهردار منطقه ۸ اهواز ضمن تشریح مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری افزود: از مهمترین این پروژه ها میتوان به افتتاح و تکمیل پارک سعادت (در منطقه فاز ۲ پاداد) با مساحتی بیش از ۳۲هزار متر مربع،ترمیم نوارهای حفاری سطح منطقه ، زیرسازی و آسفالت خابان های کوی رسالت و کوی صادقیه، عملیات اجرایی پارک گوهر در کوی مدرس، بهره برداری از پارک بهاران با مبلغی بالغ بر هشت میلیاردریال، بهسازی معابر و عملیات اجرایی زیرساخت کوی طاهر ،بهسازی پارک لادن در کوی باهنر و بهسازی شهرک سیصد دستگاه صنایع فولاد اشاره کرد.

وی در ادامه با ابراز نگرانی در خصوص محصور ماندن کوی مهدیس در مشکلات شهری تصریح کرد: ظرفیت متمرکز در کوی مهدیس حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر تخمین زده که متاسفانه برای قابل سکنی شدن اهالی مبلغی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان لازم است  بنابر این با توجه به وضعیت خاص این محله مقرر شده که بیشترین فعالیتهای عمرانی در آن انجام شود.

شهردار منطقه ۸ اعنوان کرد: از سال گذشته عملیات زیر سازی مناطق تعاونی فرهنگیان و تعاونی علوم پزشکی آغاز شده و خوشبختانه بخش عمده ای از آن رو به اتمام است.

قنواتی تاکید کرد: در صدد هستیم که با نگاه محله محور و با توزیع عادلانه خدمات شهری در ۴۳ محله منطقه ۸ خدمات یکسانی را در جهت رضایتمندی شهروندان ارائه دهیم.

وی در راستای پاکسازی نخاله های ساختانی سطح منطقه ۸ اظهار کرد: با همکاری قوه قضاییه حدود ۴۰ تا ۵۰ کمپرسی متخلف توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام مسئول گفت: منطقه ۸ اهواز از مناطقی بوده که در فصل بارندگی  با بیشترین معضل آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب  مواجه بوده بنابراین با همکاری شرکت آبفا و همکارانم در حوزه خدمات شهری اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و هم اکنون منطقه ۸ که با کمترین میزان حجم بارندگی غرق درآب می شد اکنون در بارشهای اخیر کمترین مانده آب را داشت.

وی از بهسازی آسفالت معابر و خیابانهای  سطح منطقه ۸ اهوازخبر داد و افزود: همزمان با  ادامه روند عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح شهر، زیرسازی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر نیز آغاز  شده است که براساس پیش‌بینی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده اعتباری به ارزش ۳۰ میلیارد تومان  برای نهضت آسفالت در نظر گرفته شده است.

گفتنی است درپایان محمدرضا قنواتی با اشاره به حوزه ی مسولیتهای اجتماعی شرکتهای صنعتی  و همکاری شرکت فولاد خوزستان در تکمیل جاده ۳۰۰ دستگاه صنایع فولاد یادآور شد: در حوزه مسولیتهای اجتماعی  لازم است که در راستای رفاه حال شهروندان، شرکتهای صنعتی به یاری شهرداری بشتابند تا شاهد توسعه و پیشرفت  بیشتر شهر اهواز باشیم.

  • نویسنده : حدیث کریمی
برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*