اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307683
تاریخ انتشار: 1401/10/02 11:18
مدیر شرکت نفت اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: سهمیه مرحله هجدهم نفت سفید ویژه دی و بهمن سال جاری برای روستاهای اردبیل شارژ شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  تایماز نیوز؛ سید حجت مدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه مرحله هجدهم نفت سفید ویژه دی و بهمن سال جاری برای روستاهای اردبیل شارژ شد.

وی با بیان اینکه خانوارهای روستایی می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌ها به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت کنند، افزود: خانوارهای روستایی فاقد علمک گاز طبیعی می‌توانند با در دست داشتن کارت بانکی اقدام به دریافت سهمیه نفت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: سهمیه نفت سفید اعلامی قابل تمدید نیست و مصرف کنندگان می‌توانند تا آخر دی ماه سال جاری با مراجعه تدریجی به فروشندگان نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

مدنی خاطر نشان کرد: سهمیه اعلام شده برای خانوارهای یک تا ۴ نفره ۴۰۰ لیتر و ۵ نفر به بالاتر ۶۰۰ لیتر می‌باشد که در کارت بانکی سرپرست خانوار روستایی شارژ شده است.

وی افزود: استان اردبیل با ۱۲ شهرستان از مناطق سردسیر کشور است و در سایه یکسال خدمت دولت مردمی، به ۷۶ روستای این استان گازرسانی شده است و انتقال گاز به روستاهای فاقد گاز، در دستور کار مسئولان و شرکت گاز استان اردبیل قرار دارد.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*