اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307737
تاریخ انتشار: 1401/10/10 12:13
استاندار اردبیل به همراه هیات همراه و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان پارس آباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز؛  سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان پارس آباد و بازدید از طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: ۱۲٠ واحد از طرح جهش مسکن ملی شهرستان پارس آباد تا پایان سال ۱۴٠۱ و هفته دولت به بهره‌برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

استاندار ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این پروژه بیان کرد:دولت مردمی برای افرادی که متقاضی مسکن هستند و واریز اولیه را انجام داده اند زمین تامین خواهد کرد تا آنها هم از مسکن برخوردار بشوند.

در این بازید مهندس سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اشاره به تعداد ثبت نامی های متقاضی مسکن اظهار کرد:تاکنون در شهرستان پارس آباد مغان یازده هزار هفتصد نفر ثبت نام اولیه انجام دادند که ۵۵۰ نفر از این تعداد وجه اولیه را واریز کردند.

در ادامه سبحانی با اشاره آغاز عملیات عمرانی پروژه نهضت ملی مسکن پارس آباد افزود:از ۵۵۰ واریزی اولیه عملیات عمرانی ۴۸۰ واحد آغاز شده و بقیه واحد ها نیز بعد از مشخص شدن زمین اجرایی خواهد شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی بنیاد مسکن استان اردبیل
برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*