اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308068
تاریخ انتشار: 1401/12/09 19:43
.

مجید شریفی مسئول گروه جهادی پیوندهای آسمانی درادامه فعالیتهای خیرخواهانه خودش درمناطق حاشیه ای شهراهواز با عدم همکاری اداراتی ازجمله,کمیته امدادوبهزیستی مواجه است.

باتوجه به اینکه مردم این محلات(حاشیه ای و کم برخوردار) در رابطه با حل مشکلات اداری خودشان باادارات مختلف در تردد هستندولی متآسفانه با سدومانعی بنام قوانین برخوردمیکنند.

قوانینی که برای حل نشدن مشکلات وضع میشود.

دررابطه با موضوع مسکن, ادارات بهزیستی وکمیته امدادباوضع قوانین و رویه های سخت و غیرمنعطف ,

هم اکنون این ادارات استفاده ازوام مسکن 200 میلیون تومانی رامستلزم طی یک مسیر سخت و بی نتیجه میکنند.
و خیلی ازخانواده های تحت پوشش ازچندین سال گذشته تاکنون, منتظر تحویل مسکن هستند.
هم اکنون این خانواده ها قیداین تسهیلات رازدندو ازگروه های جهادی وخیریه درخواست میکنندکه لااقل یک اتاق کوچک(بدون رعایت ضوابط شهرسازی واستانداردو...) برایمان بسازید.

بنده طی این چندین سال گذشته به این دوسازمان حمایتی مراجعه کردم وگفتم که 200 تومان نمیخواهیم ولی شما 30 تومان هم بدید, بنده یک مسکن قابل قبولی میتوانم برایشان بسازم ولی درجواب میگویندما بدون رعایت ضوابط ,حتی یک ریال هم نمیدهیم. وحتی بماسفارش میکنندکه برای این خانواده هامسکن نسازید.
هم اکنون ما ماندیم بین این موضوع که باامکانات بسیارمحدودی که توسط خیرین بدست می آید, مسکن بسازیم یا بمانیم تا این دوسازمان حمایتی , به ترک فعلشان ادامه دهند.
هم اکنون این دوسازمان حمایتی درحال ترک فعل هستندوبه وظیفه قانونی و انسانی وانقلابی خودشان عمل نمی کنند.

اگرحادثه ای بوجودآمدمقصرادارات حمایتی هستندکه ترک فعل درزمینه مسکن محرومین راانجام دادند.

هم اکنون درحال ساخت واحداث منزل یکی از خانواده های تحت پوشش بهزیستی بدلیل قطع یک پا هستیم وباکمک خیرین توانستیم سقف این منزل رااحداث کنیم.

و همچنین جهت منزل یک خانواده باسه معلول شدیدو بسیارشدید هستیم که زمین ایشان سنگ کاری شده و تاچندروزدیگرآجرکاری شروع میشود.
وهمچنین جهت منزل سه نابینا که حتی درب حیاط ایشان بحدی مستعمل است که قابل تعمیروجوشکاری هم نیست وبایددرب حیاط جدیدنصب شودو بنده از اول دیماه تاکنون به این دواداره حمایتی مراجعه نمودم ودرخواست کمک ومساعدت ومشارکت دراین کارراداشتم و جواب آنها این بودکه حتی یک ریال هم کمک نمیکنیم.

شایان ذکراست بجای اینکه خوداین ادارات کمک کنند, به ما گفتندکه چرا برای این خانواده ها مسکن احداث و یا تعمیر می کنید بدون هماهنگی باما!!!!!!!!.

برچسب ها:
مجید شریفی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*