اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308166
تاریخ انتشار: 1401/12/27 19:26
در رزومه کاری فرماندار جدید رامهرمز جانشین فرمانده سپاه امیدیه، فرمانده سپاه پاسداران آغاجاری ، فرمانده سپاه بهبهان، فرمانده سپاه ماهشهر دیده می شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ فرماندار جدید رامهرمز با حضور استاندار، معاون سیاسی استاندار، اعضای شورای تامین،اعضای شورای اداری،فرماندهی ثیپ دوم امام حسن مجتبی ع ، مقامات محلی و استانی معارفه شد

بنا به گزارش دریافتی امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱«عبدالله خیران پور» به عنوان فرماندار شهرستان رامهرمز  معارفه شد

خیران پور دارای کارشناسی ارشد مدیریت است و در رزومه کاری وی جانشین فرمانده سپاه امیدیه، فرمانده سپاه پاسداران آغاجاری ، فرمانده سپاه بهبهان، فرمانده سپاه ماهشهر دیده می شود.

پیش ازاین محمد شهبازی آزاد سرپرست فرمانداری رامهرمز بود

 

استاندار خوزستان پس از این نشست با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی شد که به شهرستان رامهرمز سفر کنیم و از طرح‌ها و پروژه‌هایی که توسط دستگاه‌های مختلف در حال اقدام است، بازدید کردیم.

حسینی محراب بیان داشت: در این سفر آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان نیز برگزار شد.

وی عنوان داشت: رامهرمز شهر سلمان فارسی است و دارای مردمی نجیب، مقاوم و متعهد است که در ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی بسیاری داشته‌اند؛ وظیفه داریم تا فعالیت‌های اساسی را از جمله رسیدگی به وضعیت آب شرب این شهرستان و تأمین زمین برای ساخت مسکن انجام دهیم.

استاندار خوزستان افزود: مسکن مهر در شهرستان رامهرمز جانمایی خوبی نشده است لذا این امر را افزون بر مسئله راه‌های این شهرستان در دستور کار قرار دادیم.

حسینی محراب در پایان تصریح کرد: خوشبختانه برخی زیرساخت‌های بسیار خوب مانند علوم پزشکی، بیمه‌ها و موارد مربوط به فعالیت‌های جاری شهرستان گزارشات خوبی دریافت کردیم و در تلاش هستیم که مشکلات مطرح شده را با جدیت دنبال کنیم.

برچسب ها:
رامهرمز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*