اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308812
تاریخ انتشار: 1402/04/07 20:52
امروز هفتم تیرماه؛
امروز فرماندار جدید کاشمر در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ ظهر امروز در جلسه شورای اداری ترشیز کهن، مراسم تكريم اميردائي صراف، فرماندار سابق کاشمر و معارفه حجت الله شريعتمداری فرماندار جدید شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، امام جمعه، دادستان و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این جلسه که در محل سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت تکریم و کرامت انسانی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای تکریم انسان شکل گرفت تا ارزش‌های الهی حفظ شود.

طباطبایی بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران، مردم خود نمایندگانشان را در مجلس شورای اسلامی در پای صندوق‌های رأِی انتخاب می‌کنند و حتی انتخاب رهبری به طور غیرمستقیم توسط مردم انجام می‌شود و این نشان از تکریم مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت انتخابات از ابتدای سال جاری چندین بار به اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی که در سال جاری در پیش رو داریم تأکید کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: سلامت و صحت انتخابات، مشارکت حداکثری در انتخابات، رقابتی بودن انتخابات و حفظ امنیت انتخابات چهار محور عمده‌ایی است که رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال جاری چندین بار تأکید کردند و اولین وظیفه ما حفظ امنیت است که تعهد کردیم مدافع حق‌ و حقوق مردم باشیم و تخطی در انتخابات را از هیچ کس نمی‌پذیریم.

وی تأکید کرد: همه ما در مقابل خون شهدا، مسئول هستیم و امروز که به فرموده رهبر انقلاب، دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه رفته است وظیفه داریم با جهاد تبیین مردم را آگاه کنیم و آیا همانطور که دشمن از تریبون‌های خود و از شبکه‌های ماهواره‌ایی خود علیه انقلاب استفاده می‌کند آیا ما پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کردیم؟!

طباطبایی با اشاره به موفقیت چشم‌گیر حمهمری اسلامی ایران در علم پزشکی ادامه داد: اکنون از ۵۲ کشور دنیا برای مداوا و عمل‌های جراحی خود به کشور ما سفر می‌کنند و عمل پروتز چشم را جزو معدود کشورهایی هستیم که انجام می‌دهیم.

وی گفت: چرخه کامل سوخت هسته‌ایی و نیر چرخه کامل علم هوا فضا نتیجه تلاش و پشتکار جوانان همین مرز و بوم است که قهرمانان جامعه هستند اما چقدر از موفقیت‌های جوانان کشورمان برای فرزندانمان گفتیم؟! و این موفقیت‌ها را چقدر رسانه‌ایی کردیم؟!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی یادآور شد: اکنون کشورهایی که روزی علیه ما بودند دنبال این هستند که با ایران ارتباط برقرار کنند و خارج شدن امارت متحده عربی از اتحاد دریایی علیه ایران که به رهبری آمریکا بود و نیز ارتباط عربستان با ایران نشان از قدرت و موفقیت روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه مراسم از زحمات و خدمات امیر دایی صراف، فرماندار سابق کاشمر تقدیر و تشکر شد و  حجت‌الله شریعتمداری به عنوان فرماندار جدید معارفه شد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*