اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309152
تاریخ انتشار: 1402/06/12 13:56
بیمه پارسیان با حمایت از نقش زنان خانه دار در امر خطیر تربیت فرزندان فضای مناسبی در جهت درآمد زایی این قشر زحمت‌کش در نظر گرفته است.

به‌ گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران؛ آیا به دنبال کاری می گردید که در منزل بتوانید از طریق آن کسب درآمد کنید ؟ برای شروع یک کار پول کافی ندارید؟ هر چه می گردید کار مناسبی پیدا نمی کنید شاید هم تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که کار در منزل می تواند واقعا درآمد زا باشد. در عصری که ما زندگی می کنیم و با این پیشرفت فوق العاده تکنولوژی کسب درآمد در منزل بسیار آسان تر شده است.

کار در منزل برای بانوان همیشه یکی از نیازهایی بوده است که در اولویت قرار گرفته است تا بانوان بتوانند علاوه بر تربیت فرزندان در منزل، در فضای اجتماعی هم حضور فعال داشته باشند.

کار در منزل یا دورکاری آن مواردی است که این روزها بسیار گسترش یافته و باید بیشتر به آن توجه شود تا با استفاده از مهارت‌های بانوان، جامعه در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

شاید بسیاری از بانوان خانه دار همیشه رویای شاغل شدن را در سر داشته باشند و از طرفی اصلا به تحقق این رویا امیدوار نیستند و علت آن این است که فرصت‌های شغلی مختلف را به خوبی نمی‌شناسند و اطلاعات کافی را در این مورد ندارند.

یکی از زیبایی های شغل فروش و بازاریابی به این است که هیچ سقف درآمدی ندارد. کار ویزیتوری و یا بازاریابی بیمه بسیار پرهزینه است، گاهی برای فروش و بازاریابی یک بیمه نیاز است که بازاریاب به شهری سفر کند و یا به شرکت مشتریان برود. و در هر صورت بسته به اینکه هزینه های احتمالی را کدام یک از طرفین (بازاریاب و شرکت) متحمل گردد پورسانت بازاریاب و فروش متغییر خواهد بود

دریافت نمایندگی یکی از مشاغلی که بانوان می‌توانند برای کسب درآمد از آن استفاده کنند که از میان بیمه پارسیان با داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم بهترین مزیت را برای بانوان خانه‌دار دارد.

بیمه پارسیان برای نمایندگان فروش بیمه عمر کارمزد ۷۰ درصدی را در نظر گرفته است تا فعالان و علاقه‌مندان این حوزه با رغبت بهتر و بیشتری نسبت به گذشته در جهت تقویت فروش و حاشیه سود خود قدم بردارند.

آموزش فروش، توسعه بازار و نحوه ارتباط با صنعت بیمه از جمله مواردی است که بیمه پارسیان در دوره همکاری به صورت دایم و رایگان در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد. بیمه پارسیان در هیچ دوره‌ای نمایندگان را در استرس و فشار برای افزایش تعداد بیمه شدگان قرار نمی‌دهد چرا که سیاست آن بر توسعه و کیفیت خدمات به مشتریان است که باعث افزایش فروش بیمه نامه می‌شود.

بانوان محترم می توانند با حضور در دوره‌های آموزشی بیمه پارسیان شناخت خودشان را نسبت به صنعت بیمه و نحوه ایجاد نمایندگی و بازاریابی موثر ارتقا دهند و در صورت توافق می‌توانند نمایندگی سیار بیمه پارسیان در محدوده سکونت خود را اخذ کنند.

بانوان خانه دار می توانند برای توسعه فروش خود با سرمایه اجتماعی، طیف مخاطبان و دنبال کنندگان فضای مجازی تبلیغات کارشان را داشته باشند که همه این موارد به صورت جلسات آموزشی در بیمه پارسیان مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود بیمه پارسیان از ابتدا تا انتهای همکاری ارتباط موثری با نمایندگان خود به منظور افزایش و توسعه فروش بیمه نامه‌ها دارد که این امر سبب می شود بانوان خانه دار با فراق خاطر بهتر به توسعه شغلی خود بپردازند.

بیمه پارسیان، یکی از اولین شرکت‌هایی است که پس از تصویب قانون فعالیت بیمه‌های غیر دولتی، در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به عنوان یک بیمه خصوصی با موضوع فعالیت «انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی، تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی در رابطه با بیمه‌نامه‌های صادره، سرمایه‌گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی و قبول بیمه‌های اتکایی از سایر موسسات بیمه مستقیم داخلی (اعم از دولتی و غیردولتی و یا ثبت شده در مناطق آزاد)» و با ماموریت ایجاد سازمانی رقابت‌پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام در ارائه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی و حقوقی برای پوشش ریسک‌ها و جبران خسارت‌ها و نیز حضور فعال در بازارهای سرمایه و ارائه خدمات مالی مرتبط در راستای تامین رضایت مشتریان شرکت آغاز کرد و در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی جوانان، طرح جذب نمایندگی را با مزیت‌های بسیار ویژه ایجاد کرده تا افراد بدون کمترین هزینه مشغول به کار شوند.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*