اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309287
تاریخ انتشار: 1402/07/17 04:48
رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش این شرکت را خوشنام در عرصه رقابت، با خریدارانی پایدار عنوان کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری عصرجهان عبدالمجید شریفی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی افق تهران در خصوص شرایط فعلی اظهار داشت: رسالت کلی شرکت تولید شمش فولادی است. ورودی شرکت گندله و خروجی آن شمش فولادی است. این شمش به کارخانه‌جات نورد مربوطه وارد می‌شود و در آنجا به محصولات فولادی تبدیل می‌شود که عمده محصولات صادراتی است و کیفیت محصولات در سطحی است که قادر به رقابت در عرصه صادرات هستیم.

وی بیان کرد: در حیطه محصولات های‌تک در حوزه فولادسازی تکنولوژی‌هایی مثل  BOD, BD, RH تعریف شده است. این تکنولوژی‌ها با خالص‌سازی، موجب افزایش کیفیّت محصولات می‌شود و برنامه‌ریزی‌هایی برای استفاده از این تکنولوژی‌ها در شرکت در آینده نزدیک وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت گفت: اقتصاد مقاومتی همواره در شرکت مدنظر قرار گرفته است و در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه سال جاری که محدودیتی از لحاظ تأمین برق مصرفی نداشتیم با تولید ماهانه بیش از ۱۸۲هزار تن رکورد جدیدی را در تولید شرکت ثبت کردیم. در ماه‌های بعد به دلیل محدودیت‌های تامین، تولید مقداری کاهش یافت.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه‌های دیگر که به تولید داخلی مربوط می‌شود، توجه ویژه‌ای به بومی‌سازی قطعات شده تا از توان داخلی استفاده شود. کیفیّت تولید را هم در کنار کمیت افزایش دادیم و به همین دلیل در بازارهای رقابتی شرایط خیلی خوبی داریم و شرکت، خوشنام است.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*