اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309980
تاریخ انتشار: 1402/11/16 21:54
سردار شاهوارپور : شرکت فولاد خوزستان علاوه بر اینکه وظایف جاری و معمول، یعنی تولید پايدار را انجام می‌دهد، همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی پیشگام بوده است. فولاد خوزستان در دو جبهه‌ی تولید و مسئولیت‌های اجتماعی قدرتمند ظاهر شده است. هر شرکت و سازمانی در صدد رفع محرومیت و توسعه همه‌جانبه استان و کشور گام بردارد، به وصایای امام و منویات رهبری عمل کرده است.

به گزاش پایگاه خبری عصرجهان، صبح روز دوشنبه 16 بهمن ماه و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آئین افتتاح جاده قلعه چنعان به کانتکس با حضور استاندار خوزستان،سردار شاهور پور فرمانده سیاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، سردار معین فر جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدانی سپاه حضرت ولیعصر،دکتر مخبر دزفولی معاون و قائم مقام شرکت فولاد در حوزه مسئولیت های اجتماعی، امام جمعه کارون، فرماندار کارون، معتمدین محلی، کارکنان شرکت و اصحاب رسانه در سالن شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در این آئین ضمن تبریک ایام دهه فجر و مبعث پیامبر اکرم (ص) افزود: امروز به میمنت افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کارون که به همت متخصصان شرکت فولاد خوزستان انجام شده، همه دور هم جمع شدیم. از دست‌اندرکاران این پروژه‌ی عمرانی صمیمانه تشکر می‌کنم. شرکت فولاد خوزستان علاوه بر اینکه وظایف جاری و معمول، یعنی تولید پايدار را انجام می‌دهد، همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی پیشگام بوده است. فولاد خوزستان در دو جبهه‌ی تولید و مسئولیت‌های اجتماعی قدرتمند ظاهر شده است. هر شرکت و سازمانی در صدد رفع محرومیت و توسعه همه‌جانبه استان و کشور گام بردارد، به وصایای امام و منویات رهبری عمل کرده است.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) از افتتاح صدها پروژه عمرانی در دهه‌ی فجر خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی بسیاری در نقاط مختلف استان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. پروژه‌هایی که هر کدام به آبادانی، ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع محرومیت منجر می‌شود. از مدیران جهادی فولاد خوزستان انتظار داریم، چرخه اجرای پروژه‌ها قالب مسئولیت‌های اجتماعی ادامه‌دار باشد.

وی در پایان گفت: آحاد مختلف جامعه و به ویژه مسئولان باید در امیدآفرینی و انعکاس موفقیت‌های کشور کوشا باشند. هر فعالیتی چشم‌گیری که در داخل کشور انجام می‌شود و باعث امیدآفرینی می‌شود، نگرانی دشمنان را به همراه دارد. از پرتاب ماهواره جمهوری اسلامی به فضا دشمنان ناراحت شدند‌ و در نقطه مقابل ملت ایران خوشحال شدند. همین مهم در ورزش مصداق دارد. وقتی تیم ملی فوتبال پیروز می‌شود مردم خوشحال می‌شوند. کسانی که مردم را ناامید می‌کنند، حتی اگر با دشمن نباشند، همسو هستند. انتخابات نقطه عطف نظام است، باید با مشارکت حداکثری دشمن را ناامید کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*