اخبار عمومی
اعلام وصول 2
309981
تاریخ انتشار: 1402/11/16 21:58
امام جمعه شهرستان کارون:
حجت‌الاسلام خضیراوی: بازسازی و تجهیز مسجد حضرت علی‌ابن ابی طالب (ع)، که امروز به مسجد محوری منطقه تبدیل شده است، از کارهای ماندگار این مجموعه است. ساخت درمانگاه تخصصی که بسیاری از نیازهای مردم منطقه را از مراجعه به مراکز درمانی دیگر مرتفع کرد، از دیگر فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان است. امروز هم افتخار داریم در کنار مسئولان استانی، جاده قلعه‌چنعان به کانتکس

به گزاش پایگاه خبری عصرجهان، صبح روز دوشنبه 16 بهمن ماه و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آئین افتتاح جاده قلعه چنعان به کانتکس با حضور استاندار خوزستان،سردار شاهور پور فرمانده سیاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان، سردار معین فر جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدانی سپاه حضرت ولیعصر،دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مديرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، امام جمعه کارون، فرماندار کارون، معتمدین محلی، کارکنان شرکت و اصحاب رسانه در سالن شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون در آیین افتتاح جاده قلعه‌چنعان به کانتکس با بیان این جمله که رفع محرومیت از سفارشات امام راحل بود، اظهار داشت: تاثیرگذاری شرکت فولاد خوزستان بر هیچ کس پوشیده نیست. بازسازی و تجهیز مسجد حضرت علی‌ابن ابی طالب (ع)، که امروز به مسجد محوری منطقه تبدیل شده است، از کارهای ماندگار این مجموعه است. ساخت درمانگاه تخصصی که بسیاری از نیازهای مردم منطقه را از مراجعه به مراکز درمانی دیگر مرتفع کرد، از دیگر فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان است. امروز هم افتخار داریم در کنار مسئولان استانی، جاده قلعه‌چنعان به کانتکس که تا پیش از این به واسطه‌ی مشکلات زیرساختی مصائب بسیاری را برای ساکنان و خودروهای عبوری ایجاد کرده بود، افتتاح کنیم.

وی در ادامه گفت: بدون‌ شک بعد از این، علاوه بر روان شدن عبور و مرور، شاهد کاهش چشم‌گیر حوادث رانندگی و تلفات جانی هستیم. فولاد خوزستان الگوی مناسبی برای دیگر شرکت‌های تولیدی استان در مسیر رفع محرومیت‌های منطقه است‌. انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مدون و مشارکت کارشناسان و بزرگان منطقه، دیگر شرکت‌ها به همراه فولاد خوزستان، نسبت به احصا مشکلات و نواقص منطقه اقدام کنند و با بهره‌گیری از خِرد جمعی، در صدد رفع محرومیت برآیند.

امام جمعه شهرستان کارون در پایان گفت: حضرت امام خمینی (ره) توجه ویژه به رفع محرومیت داشتند. همین نگاه در مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ادامه‌دار است. امیدواریم سپاه و بسیج و فولاد خوزستان با تاسی از وصایای امام (ره) و پيروی از منویات رهبری، همیشه در میدان رفع محرومیت، توسعه و رونق منطقه حضور فعال داشته باشند. بزرگ ترین روستای کشور با جمعیت بیست هزار نفری قلعه چنعان است. این روستا در شهرستان کارون و‌ همجوار شرکت فولاد خوزستان واقع شده است. انتظار داریم با همکاری شرکت فولاد خوزستان از این مناطق رفع محرومیت شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*