اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31070
تاریخ انتشار: 1395/03/29 18:19
علی کریمی بلافاصله بعد از موضعگیری سرمربی پرسپولیس مقابل کی روش، در گفت‌و‌گویی به حمایت از برانکو پرداخت.

عصرجهان:اختلاف کی‌روش و برانکو این روزها بیش از پیش بالا گرفته و سرمربی پرسپولیس امروز دوباره در قبال خواسته‌های نامعقول کی‌روش واکنش نشان داده است تا بازیکن محبوب قرمزها بلافاصله اعلام موضع کرده و بعد از اختلافی که در تیم ملی با کی روش داشت، حالا علیه مرد پرتغالی موضع بگیرد.
حالا علی کریمی در حمایت از برانکو حق را به سرمربی پرسپولیس داده است. وی می‌گوید:در این ماجرا حق با برانکو است. زمانی که تیم ملی بازی دارد و بازیکنان به اردو دعوت می‌شوند اولویت با تیم ملی است و همه باشگاه‌ها باید همکاری کنند اما حالا که تیم ملی در شهریورماه بازی دارد و تیم‌های لیگ برتری در آغاز فصل بدنسازی هستند باید به سرمربی‌های تیم‌ها حق داد که همه نفراتشان را در اختیار داشته باشند و البته که باید در این شرایط به ملی‌پوشان فشار کمتری وارد شود.
کریمی درباره اینکه برانکو اعلام کرده در صورت غیبت بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات آنها را جریمه خواهد کرد، گفت: بازیکنان با باشگاه‌ها قرارداد دارند و برانکو نمی‌تواند با تیم ناقص در تمرینات کار تاکتیکی انجام دهد و در زمان مسابقات از ملی‌پوشان استفاده کند. یادم هست که اگر بازیکنی به تیم ملی دعوت می‌شد و از حضور در این تیم امتناع می‌کرد خط می‌خورد اما الان شرایط برعکس شده است. واقعا در اروپا هم همینگونه است؟
وی افزود: از تاج به عنوان رئیس فدراسیون انتظار دارم همانگونه که در پست‌های قبلی‌اش موفق و تاثیرگذار بوده در این مورد و سایر مسائل نظارت دقیق‌تری داشته باشد و با تغییرات اساسی در فدراسیون روند بهتری را برای فوتبال کشورمان رقم بزند.
مربی پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها میلیاردها هزینه می‌کنند و اگر نتیجه نگیرند غیر از سرمربی چه کسی پاسخگو است؟ شما به لژیونرها نگاه کنید، آیا آنها هم می‌توانند و اجازه دارند با تیم‌هایشان تمرین نکنند؟

برچسب ها:
کریمی ؛ برانکو ؛ کی‌روش ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*