اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3130
تاریخ انتشار: 1393/10/03 20:24
هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور
در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، صنعت نفت آبادان موفق شد میهمان خود را شکست داده و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور صنعت نفت آبادان میزبان شهرداری بندرعباس بود که طلایی‌پوشان موفق شدند در پایان میهمان خود را با نتیجه دو بر یک از پیش روی بردارند.

گل اول این دیدار را رحیم مهدی زهیوی در وقت‌های تلف شده نیمه نخست روی ارسال زیبای عباس مرداسی با ضربه سر به زیبایی وارد دروازه شهرام مهربان کرد.

دومین گل نفت آبادان روی حرکت انفرادی محمد پورمحمد در داخل محوطه جریمه در دقیقه 69 به ثمر رسید و خیال نفت را از بابت یک برد خانگی تا حدود زیادی آسوده کرد.

تک گل بندرعباسی‌ها را نیز دانیال عامری در دقیقه 86 در اثر اشتباه مدافعان و تعلل دروازه‌بان نفت آبادان به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار یک بازی سرد و متعادل بین دو تیم در جریان بود و تنها اتفاق این نیمه گل نفت آبادان در واپسین لحظات این نیمه بود.

نیمه دوم نیز بازی متعادل آغاز شد تا اینکه صنعت نفت برای دقایقی در زمین میهمان خود خیمه زد و حاصل آن گل پورمحمد در دقیقه 69 بود، در ادامه بازی از سوی دو تیم بسیار پر حرارت دنبال شد و باعث شد شهرداری یکی از گل‌ها را در دقیقه 86 جبران کند اما در پایان نفت آبادان برنده این دیدار شد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان بود که آقایان جلیل شعرانی و حسین مرادی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

از این دیدار به نسبت بازی‌های گذشته تیم صنعت نفت، تماشاگران بیشتری استقبال کردند و جمعیت در ورزشگاه تختی به 4 هزار نفر رسید.

حامد طاهازاده بازیکن جوان تیم نفت آبادان پس از خروج از زمین مسابقه از تعویض خود ابراز ناراحتی کرد.

اتاق خبرنگاران ورزشگاه تختی به طرز فاجعه‌واری هفته‌هاست که از داشتن دید مناسب محروم است و صدای اصحاب رسانه به گوش هیچ مسئولی نمی‌رسد.

نفت آبادان با این پیروزی 21 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد و به تعطیلات 40 روزه لیگ دسته اول رفت.

گفتنی است پس از دیدارهای این هفته، رقابت‌های لیگ دسته اول به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، به مدت 40 روز تعطیل خواهد شد و در هفته دوازدهم این رقابت‌ها، یکشنبه 12 بهمن ماه سال جاری، صنعت نفت آبادان در گرگان میهمان تیم اتکا خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*