اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3182
تاریخ انتشار: 1393/10/08 00:55
لهراسب باقری خبر داد
باقری افزود: این مجتمع ورزشی در پنج طبقه با طراحی زیبا به بهره‌برداری می‌رسد که در طبقه همکف آن بخش‌های پذیرش، فست‌فود و کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و سالن استخر در نظر گرفته شد.

به گزارش عصرجهان - لهراسب باقری امشب در جمع خبرنگاران، عنوان نمود: بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور با زیربنای نه هزار مترمربع در شهر یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج در ادامه اظهارات خود به تشریح بخش‌های مختلف این مجتمع اشاره و بیان کرد: مجتمع ورزشی آزادی یاسوج دارای سالن‌های مجزا در رشته‌های مختلف ورزشی است.
باقری افزود: این مجتمع ورزشی در پنج طبقه با طراحی زیبا به بهره‌برداری می‌رسد که در طبقه همکف آن بخش‌های پذیرش، فست‌فود و کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و سالن استخر در نظر گرفته شد.
مدیرعامل این مجتمع ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مجموعه استخر در این مجتمع ورزشی بزرگ خبر داد و افزود: دو استخر آموزشی و مسابقات با زیربنای هزار و 450 مترمربع با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان ساخته می‌شود.
باقری افزود: استخر آموزشی این مجتمع ورزشی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌گردد و استخر مسابقات آن به تصفیه‌خانه مدرن برای تصفیه آب به شکل مطلوب جهت استفاده ورزشکاران  مجهز شده است.
وی گفت: همچنین این سالن‌ها برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد به اسکیمرها مجهز شده‌اند.
سرمایه‌گذار مجتمع ورزشی آزادی یاسوج در ادامه افزود: در طبقه زیر زمین این مجتمع ورزشی سالن بدنسازی و پرورش اندام با زیربنای 800 مترمربع و سالن بازی‌های کامپیوتری و شهربازی سرپوشیده ویژه کودکان با زیربنای هزار مترمربع نیز طراحی شده است.
باقری اظهار کرد: در طبقه اول این مجتمع بزرگ ورزشی بخش مدیریت و کارکنان، سالن ورزشی بیلیارد با زیربنای 600 مترمربع، و سالن صخره‌نوردی با ارتفاع 20 متر برای علاقمندان به این رشته‌های ورزشی در نظر گرفته شد.
سالن ورزشی رشته‌های رزمی همانند بوکس، تکواندو و ژیمناستیک با 750 مترمربع زیربنا، سالن ایروبیک ویژه بانوان با زیربنای 400 مترمربع، سالن تیراندازی و بوکسینگ با هزار و 500 مترمربع زیربنا، سالن ورزش کشتی با زیربنای 400 مترمربع از جمله سالن‌های ورزشی است که لهراسب باقری مدیرعامل این مجتمع ورزشی به آن اشاره کرد.


باقری در ادامه گفت: در این مجتمع ورزشی رستورانی با زیربنای 650 مترمربع  ساخته شده که در طبقه پنجم این مجتمع قرار دارد.
وی از 20 سوئیت مجهز و مدرن با ظرفیت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره در این مجتمع ورزشی بزرگ خبر داد و اظهار کرد: زیربنای این مکان‌های اقامتی 800 مترمربع است.
مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع، استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های لازم برای حضور اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.

 باقری به اعتبارات این مجتمع ورزشی اشاره کرد و گفت:20 میلیارد تومان برای ساخت مجتمع ورزشی آزادی یاسوج اختصاص داده شد که تاکنون بیش از 15 میلیارد در این پروژه ورزشی هزینه شده و 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه سه میلیارد تسهیلات به این پروژه اختصاص داده شده، افزود: پنج میلیارد تومان برای تکمیل نهایی این مجتمع ورزشی لازم است.

باقری با انتقاد از بی‌تفاوتی مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های عمرانی، ساخت و تجهیز اماکن ورزشی، گفت: مجتمع ورزشی آزادی یاسوج 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی مدیرکل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یکسال مسئولیتش از آن بی‌اطلاع است.
باقری اظهار کرد: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند و به دلیل کمبود امکانات و فضاهای مناسب ورزشی نتواسنته‌اند آنگونه که باید و شاید است در میدان مختلف ورزشی خودی نشان بدهند.
مدیر بزرگترین مجتمع ورزشی آزادی جنوب کشور در یاسوج تصریح کرد: ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف با کمترین امکانات و هزینه‌ها رتبه‌های برتری در سطح استانی، ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند، بدون شک اگر همین ورزشکاران امکانات بهتری در اختیار آنها قرار می‌گرفت موفقیت‌های بهتری بدست می‌آوردند.
باقری با بیان اینکه مجتمع ورزشی آزادی یاسوج دارای بخش‌های مختلف مربوط به رشته‌های ورزشی است، یادآور شد: یکسال از مسئولیت مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد ولی تاکنون از این مجتمع ورزشی بی‌خبر و بازدیدی نداشته است.
وی با بیان اینکه ورزش به عنوان بهترین ابزار و مقوله در مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است، افزود: ورزش باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود، مسئولان و متولی امر ورزش با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم به ترویج فرهنگ ورزش کمک کنند.
سرمایه‌گذار مجتمع ورزشی آزادی یاسوج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ورزش در سطح جامعه بویژه در بین جوانان، بیان کرد: این مجتمع ورزشی با امکانات مجهز و مدرن اوایل تیرماه سال 94 برای استفاده علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.
باقری تاکید کرد: مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد از حالت روزمرگی در بیایند و چاره‌ای برای ورزش استان بیندیشند در غیر اینصورت سرنوشت تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای سایر رشته‌های ورزشی رقم می‌خورد.



کانال تلگرام عصر جهان


آشوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/09 14:33
  +0

  -0
پاسخ
این مجتمع مالکش برادر خانم لهراسب باقریه و انگار شما در یاسوج یاد گرفتید فقط اسم لهراسب باقری رو بزرگ کنید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*