اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3510
تاریخ انتشار: 1393/11/05 08:08
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام گفت: تیم پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشور یک بازیکن آلمانی به خدمت گرفت. خبرگزاری فارس: «توماس کینات» آلمانی به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست

به گزارش عصرجهان:شاهپور یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ماهشهر اظهار کرد: تیم پتروشیمی بندر امام سال گذشته از بازیکن ملی‌پوش و ارزشمندی به نام نوشاد عالمیان استفاده می‌کرد که امسال با توجه به مقررات وضع شده نتوانستیم این بازیکن ارزنده را به خدمت بگیریم.

وی افزود: به همین دلیل توان تیمی ما تضعیف شده بود که با پیشنهاد سرمربی تیم و همچنین موافقت هیئت مدیره باشگاه، تصمیم گرفتیم یک بازیکن خارجی را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام ادامه داد: این بازیکن خارجی، آلمانی‌‌الاصل بوده و برای تیم ملی اسلواکی بازی می‌کند و یک بازیکن تمام حرفه‌ای است.

یاوری خاطرنشان کرد: بهترین رنکینگ این بازیکن در سال 2012 میلادی 50 جهان بوده و هم‌اکنون نیز دارای رنکینگ 153 جهان است.

وی یادآور شد: این بازیکن آلمانی در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت‌ماه امسال در ژاپن برگزار شد توانست در مقابل تیم ملی ایران، نوشاد عالمیان را شکست دهد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندر امام در پایان اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا روادید این بازیکن هرچه سریع‌تر صادر شود تا برای هفته پنجم در مقابل دانشگاه آزاد بتوانیم در ترکیب تیم از وی استفاده کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*