اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3801
تاریخ انتشار: 1393/12/02 09:17
به علت نامعلوم :
جسد امروز 2 اسفندماه برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی تحویل داده شد و ما منتظر نظر نهایی کالبد شکافی خواهیم ماند.

عصرجهان: داماد خانواده صالح مقدم با تایید این خبر گفت :دو شب پیش  دختر دانش آموز 17 ساله دوره پیش دانشگاهی با نام ع- ص  که برای فراگیری زبان انگلیسی به یکی از آموزشگاههای خصوصی زبان در شهر یاسوج مراجعه کرده بود پس از تعطیلی کلاس و تماس با خانواده به طور مبهمی تلفنش از دسترس خارج شد.

"اسفندیار نادری" با اعلام اینکه ع -ص به محض خروج از آموزشگاه با مادرش تماس گرفته و اعلام کرده ماشینی که با آن قصد عزیمت به منزل را دارد تنها یک مسافر دارد و به محض تکمیل شدن مسافران به خانه مراجعت خواهد کرد، افزود : پس از این تماس بطور مبهمی تلفن وی از دسترس خارج شده و تماس های خانواده با وی بی نتیجه می ماند تا اینکه ساعت 3 و نیم صبح تلفن وی خاموش می شود .

وی با اعلام اینکه ساعت 19 و سی دقیقه همان شب خانواده با دستگاههای انتظامی و امنیتی تماس گرفته و خبر گم شدن ع-ص را اعلام میکنند ادامه داد :پس از گذشت یک روز از این واقعه دستگاههای امنیتی با ما تماس گرفته و اظهار داشتند که جسد دختری در روستای موردراز یاسوج پیدا شده و خانواده می بایست برای شناسایی به نیروی انتظامی مراجعه نمایند .

نادری با اشاره به اینکه با مراجعه به سردخانه و ملاحظه جسد ، خانواده جسد دختر خود را شناسایی میکنند اظهار داشت : خواهر خانمم با شلیک سه گلوله به سر و قلبش به قتل رسیده بود و از سویی چند ضربه چاقو و شکستگی دست و بینی بر روی بدن وی نمایان بود .

وی گفت : جسد امروز 2 اسفندماه برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی یاسوج تحویل داده شد و ما منتظر نظر نهایی کالبد شکافی خواهیم ماند.

وی در پاسخ به اینکه در خصوص جنایت رخ داده شده به شخص یا اشخاص خاصی مشکوک هستند یا خیر ؟ اظهار داشت : با هیچ شخصی مشکلی نداریم و به هیچ کسی هم مشکوک نیستیم .

نادری در پایان از دستگاههای امنیتی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مصرانه خواست برای شناسایی قاتل یا قاتلان " ع- ص "، تمامی تلاش خود را بکار ببندند و این شخص یا اشاص را به سزای عمل غیرانسانی خود برسانند تا فضای آرام شهر یاسوج برای سایر خانواده ها  و دانش آموزان این شهر همچنان آرام بماند.منبع:عصردنا




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*