اخبار عمومی
اعلام وصول 2
43069
تاریخ انتشار: 1395/06/06 09:36
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش خبر داد:
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز و ردیف استخدامی پارسال و امسال برای جذب معلم به صورت "پیمانی" صادر شد.

عصرجهان-سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگاران پاسخ به این پرسش که «آیا تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی انجام می‌شود؟»، اظهار داشت: رویکرد دولت بر اساس مجوزهایی که به دستگاه‌هایی اجرایی می‌دهد، پیمانی بودن است.
وی افزود: فرقی بین نیروی رسمی و پیمانی وجود ندارد و تمام ضوابط و مقررات، حقوق و دستمزدی که یک نیروی رسمی دریافت می‌کند، نیروی پیمانی هم دریافت می‌کند.
حسینی با اشاره به اینکه فقط نوع استخدام در پیمانی و رسمی متفاوت است، خاطرنشان کرد: برای دریافت مجوز استخدام نیاز به نظر سازمان امور اداری و استخدامی داریم و برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی نیز نیاز به نظر این سازمان داریم.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش پنج هزار ردیف استخدامی دریافت کرد که تمامی آنها را مجوز پیمانی داد؛ امسال هم 10 هزار ردیف استخدام آزاد دریافت کردیم که پیمانی هستند.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های دیگر را هم که رصد می‌کنیم همگی پیمانی است و به این شکل پیش می‌رود، ضمن اینکه فرقی هم نمی‌کند زیرا تفاوتی بین پیمانی یا رسمی بودن وجود ندارد/فارس

برچسب ها:
استخدام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*