اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5203
تاریخ انتشار: 1394/03/14 23:51
هنوز اوضاع مدیریت استقلال برای سال اینده مشخص نیست و همین مساله سبب شده مدیرانی که گزینه اداره تیم آبی پوش برای سال آینده هستند مربیان مورد نظر خود را انتخاب و با آنها مذاکره کنند. طبق آخرین اخبار قرار بر این شده که باشگاه استقلال در سال آینده اجازه داده شود و همین مساله دلیل اصلی تحرکات مدیران برای جذب سرمربی و بازیکنان است.

عصرجهان/عصرایران - هنوز اوضاع مدیریت استقلال برای سال اینده مشخص نیست و همین مساله سبب شده مدیرانی که گزینه اداره تیم آبی پوش برای سال آینده هستند مربیان مورد نظر خود را انتخاب و با آنها مذاکره کنند. طبق آخرین اخبار قرار بر این شده که باشگاه استقلال در سال آینده اجازه داده شود و همین مساله دلیل اصلی تحرکات مدیران برای جذب سرمربی و بازیکنان است.

منصوریان

علی رضا منصوریان روز گذشته مذاکراتی را برای ماندن یا ترک باشگاه نفت انجام داده . مذاکراتی که حتما بی دلیل نیست و نشان از مذاکراتی دارد که با او انجام شده . هرچند مدیران فعلی استقلال اصرار زیادی دارند که با مربیان خارجی در حال مذاکره هستند اما به نظر می رسد که افشارزاده مذاکره کننده اصلی با منصوریان باشد . علی رضا منصوریان به استقلال بیاید یا نیاید مذاکره با او نشان می دهد که مدیران فعلی استقلال هنوز شانس بقا برای خود قائل هستند. آنها برای اجاره باشگاه استقلال خود را گزینه می دانند.

فرهاد مجیدی و کریستوف دام

دوهفته قبل شایعه ای شنیده می شد مبنی بر اینکه مجیدی در صورتی به باشگاه استقلال نزدیک می شود که یک سرمربی درجه یک مسوولیت هدایت استقلال را در اختیار بگیرد. کریستوف دام گزینه ای است که شنیده می شود از سوی مجیدی هم مطرح شده . حالا حلقه وصل یک مربی بزرگ و فرهاد مجیدی ، علی فتح الله زاده خواهد بود. او با دوستانش که معرفی شان نمی کند برای اجاره باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده است.

قلعه نویی و قریب
تنها شانس قلعه نویی برای ماندن در استقلال شنیده می شود که از مسیر مدیریت حسین قریب عبور می کند مدیرعامل سابق اگر موفق به اجاره باشگاه شود قلعه نویی را روی نیمکت خواهد نشاند.البته گزینه های بسیار بیشتری برای سرمربی استقلال مطرح شده اما نکته مهم اینجاست که کدام مدیر روی صندلی مدیریت می نشیند مدیرهر کسی باشد مربی را تعیین می کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*