اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53279
تاریخ انتشار: 1395/06/22 19:49
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد:
احداث این جاده منجر به کاهش 35 کیلومتری مسیر پر تردد اهواز - مسجدسلیمان و به تبع ‌آن کاهش زمان سفر شهروندان خواهد شد.

به گزارش عصر جهان، منوچهر رحمانی در این باره اظهار کرد: پس از نشست‌های متعدد با مسئولین ذی‌ربط و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و رفع نگرانی‌های زیست محیطی در خصوص احداث این جاده، در نهایت با فعال شدن مجدد پروژه احداث جاده ميانبر در مسير مسجدسليمان-اهواز پس از 5 سال توقف موافقت شد.

وی افزود: احداث این جاده منجر به کاهش 35 کیلومتری مسیر پر تردد اهواز - مسجدسلیمان و به تبع ‌آن کاهش زمان سفر شهروندان خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: با احداث این جاده، حوادث در این محور پرتردد که مسیر ارتباطی به جاده مسجدسلیمان _ شهرکرد نیز است، به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد و موجب ایمنی بیشتر مسافرت‌ها خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین با کاهش زمان سفر، به مقدار قابل توجهی در مصرف بنزین صرفه جویی شده و پیش بینی کارشناسان از بازگشت سرمایه انجام شده در کمتر از سه سال از محل صرفه جویی بنزین حکایت دارد .

رحمانی اظهار كرد: احداث جاده ميانبر در مسير مسجدسليمان – اهواز از سه راهي نفت سفيد آغاز مي‌شود و تا دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان ادامه مي‌يابد.

وي با بيان اين‌كه اعتبارات اين پروژه از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و شركت ملي نفت تامين مي‌شود، افزود: اجراي پروژه جاده ميانبر مسجدسليمان – اهواز طول سفر در اين مسير را 40 دقيقه كاهش مي‌دهد.

رحمانی گفت: علاوه بر كاهش زماني مسير مسجدسليمان – اهواز، در اين پروژه سعي شده است كه مسيري بهينه و امن احداث شود تا اين مسير در آينده به چشم‌انداز خوبي براي مناطق مسجدسليمان، انديكا و لالي تبديل شود.

وی افزود: آغاز مجدد این پروژه را مرهون پیگیری‌های نماینده مردم مسجدسلیمان و تلاش استاندار خوزستان و عنایت ویژه دکتر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: پس از جلسات مکرر با مسئولان محیط زیست مقرر شد در هفته آینده هیاتی متشکل از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی، سازمان حفاطت محیط زیست استان و برخی دیگر از مسئولین بازدیدی از محل پروژه داشته باشند و سپس عملیات اجرایی آغاز شود/ایسنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


شهروند
|
Iran
|
1395/12/11 06:19
  +0

  -0
پاسخ
خوشم میاد که از بس این مسئولین محترم در خصوص جاده میانبر با پیشوند امیدواریم و انشاءالله از افعال مضارع اجرا خواهد شد و باتمام خواهد رسید استفاده کرده اند که دیگر دو طرف یعنی مردم و مسئولین در دل به ریش همدیگر میخندند . مسئولین به تصور پیچاندن و مردم هم با خواندن دست مسئولین با هم حال میکنند و پنج سال دیگر هم میگویند هنوز محیط زیست مجوز نداده وادامه این داستان میکشد به زمانی که بشر وسیله ای اختراع کند که احتیاج به جاده نداشته باشد بعد بگوبند آقا جاده سازی از مد افتاده

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*