اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53346
تاریخ انتشار: 1395/06/26 22:22
امام جمعه موقت دیشموک گفت: مسؤولان باید با این قضیه ارگ‌نوازی و رقص و رقاصی آن هم تا ساعت یک شب برخورد کنند.

عصرجهان- حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه مومنان به تقوای الهی اظهار کرد: اعتماد به آمریکا از همان اول هم کاری اشتباه بود.
وی در ادامه گفت: اعتماد به آمریکا به معنای تعصب نیست بلکه بر مبنای شناخت و تجربه 37 ساله‌ای است که از بدو پیروزی انقلاب به این انقلاب نشان داده است.
امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: با توجه به اینکه 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد آمریکا کمر همت بر دشمنی بر این انقلاب را داشته و دوستی او با دشمنی با ایران است و دشمنی او با ایران دشمنی با آرمان‌های امام راحل و انقلاب است.
وی اذعان کرد: آمریکا از همان اول کمر همت بست و پایبندی خود را برای از بین بردن انقلاب در دستور کار قرار داد و به وعده‌های دروغین خود در برجام عمل نکرده است.
عبدالپور گفت: با توجه به اینکه طی این سه سال ایران تعهداتش را به خوبی انجام داده آمریکا مکر و نیرنگ خود را نشان داده و در خصوص قضیه برجام کارشکنی کرده است.
وی تصریح کرد: کسانی که نمی‌دانند باید بدانند در هر زمینه‌ای که با آمریکا مجادله کردیم آمریکا نقشه‌اش گمراه کردن ما بوده و اگر ما کوتاه بیاییم او کوتاه نخواهد آمد و همچنان به مکر و حیله خود در منطقه ادامه خواهد داد.
خطیب موقت شهر دیشموک گفت: اگر ایران در هر زمینه‌ای با آمریکا مجادله کند هدف او واضح است و برنامه دشمن این است که توانمندی‌های ایران را متوقف کند و یا از بین ببرد و از رشد و پیشرفت ایران جلوگیری کند.
وی عنوان کرد: اگر ایران در قضیه‌ هسته‌ای کوتاه بیاید و طبق آنچه غرب دیکته کرده عمل کنیم باز آمریکا دست از نقشه‌های مخرب خود برنمی‌دارد چون آمریکا با حرکت‌های انقلابی مخالف است و دنبال تخریب ایران است.
عبدالپور گفت: ایران اسلامی باید در مقابل نقشه‌ها و کارشکنی‌های آمریکا توانمندی‌های خود را افزایش دهد و ما باید از نیروهای توانمند داخلی استفاده و تکیه کنیم و در مقابل غرب و قضیه برجام مسؤولان باید دقت کنند.
وی با اشاره به اینکه دایره ولایت دایره‌ای پرمعنا است عنوان کرد: کسی که زندگی‌اش شبیه ولایت نباشد و فرامین الهی را گوش نکند زندگی او تباه خواهد شد.
وی با بیان اینکه در خطبه‌های گذشته عنوان شد مسأله‌ رقص و رقاصی در مجالس عروسی حرام است عنوان کرد: رقص و آواز و استفاده از آلات موسیقی ارگ در مجالس عروسی آن هم تا ساعت یک شب کاری است خلاف شرع قوانین اسلامی و مومن باید بداند زندگی که از اول با آواز و رقص و رقاصی شروع می‌شود پایدار نخواهد ماند.
امام جمعه موقت شهر دیشموک با بیان اینکه خانمی که با لباس‌های رنگارنگ و با خواسته شوهرش مسیر رقص و رقاصی را در پیش می‌گیرد هر قدمی که برمی‌دارد جهنمی را برای خود و شوهرش در قیامت مهیا می‌کند.
وی گفت: ما در زندگی اسلامی آداب و رسومی داریم که این آداب و رسوم برگرفته از زندگی ائمه اطهار است ما باید به فکر فرهنگ خودمان باشیم و از استفاده کردن آلات موسیقی در عروسی‌های خود جلوگیری کنیم و برحذر باشیم.
خطیب موقت شهر دیشموک گفت: گروه‌های مردم‌نهاد، هیأت‌های مذهبی، کانون‌های مساجد، مسؤولان متولی شهر دیشموک اگر در خصوص این قضیه حرفی نزنند و اعتراض نکنند ظلم به خود و مردم را تایید کردند.
وی گفت: مسؤولان باید با این قضیه ارگ و رقص و رقاصی آن هم تا ساعت یک شب تذکر دهند و تمهیدات لازم را در این خصوص به کار بگیرند.
امام جمعه موقت دیشموک با بیان اینکه عید غدیرخم نزدیک است گفت: ما جهت شفاعت به جز اهل بیت کس دیگری را نخواهیم داشت و امید می‌رود با حضور پررنگ خود در عید غدیر خم پایبندی خود را به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و ائمه اطهار نشان دهیم.

برچسب ها:
دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*