اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53527
تاریخ انتشار: 1395/07/03 23:15
سید محمد موحد:
رسانه ی مردم محور از سرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،سید محمد موحد نماینده ادوار حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ،گچساران و بهبهان در گفتگو با راه روز نسبت به انتشار برخی اخبار و مسائل در رسانه های محلی کهگیلویه واکنش نشان دادند.
نماینده اسبق بهبهان و آغاجاری افزود: رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقش ویژه ای در ایجاد آرامش روانی جامعه دارد.
این مقام سابق قضائی ادامه دادند:رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد


متن گفتگو:
عملکرد رسانه های محلی چگونه ارزیابی می کنید و چه توصیه ای به رسانه های استانی دارید؟
رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقش ویژه ای در ایجاد آرامش روانی جامعه دارد،به عنوان یک خدمتگذار به مردم از رسانه های عمومی و مجازی تقاضا دارم در ایجاد آرامش وامنیت روانی  جامعه بیش از پیش همت ورزیده و وارد مسائل حاشیه ای نشوند.
رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد،معتقدم عنوان کردن برخی مسائل با رسالت ماهوي رسانه ها در تعارض بوده و مي تواند سلامت فکري و اخلاقي آحاد جامعه را تهديد کند و الگوهاي نابهنجار رفتاري را در جامعه تثبيت کند.
حاج موحد در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به رسانه ها و مطبوعات گفت:رسانه هائیكه طريق سلامت بپيمايند در هر رشته‌ و موضوعی که قلم بزنند و هر كارى كه بكنند، به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی حركت كرده‌اند. چرا؟ چون بر میزان آگاهى مردم مى‌افزايند و هرگز برپایه عناد و بدجنسی حرکت نمی کنند.
خلاصه ی توصیه و خواست من از شما به عنوان یک رسانه انجام سه مورد وظيفه نقد و نظارت، وظيفه اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، وظيفه طرح و تبادل آراء و افكار در جامعه است.
تحلیل: احتمالا منظور سید محمد موحد از جمله"رسانه ی مردم محور از سرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند" تقبیح انتشار عکس های فرزندان عدل هاشمی پور نماینده فعلی مجلس در سایت های استانی است

برچسب ها:
موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*