اخبار عمومی
اعلام وصول 2
74555
تاریخ انتشار: 1395/08/17 10:45
همه چیز در مورد مهدی محسن نژاد؛
قهرمان بین المللی کشتی بهمئی با بیان اینکه آرزویم قهرمانی در المپیک است،از بی اهمیتی مسئولان و مشکلات سد راه کشتی سخن گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،بعد از انتشار خبر تجلیل مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه چند نفر از مسئولان بهمئی از مدال آوران بین المللی شهرستان، مصاحبه کوتاهی با کشتی گیر فرنگی کار بهمئی داشتیم که در ادامه به آن می پردازیم.
باسلام لطفا خودتان را بیشتر معرفی بفرمایید؟
محسن نژاد: مهدی محسن نژاد فرزند سیف اله محسن نژاد متولد سال 1377 در شهرستان بهمئی و هم اکنون ساکن شهرک وحدت بهبهان هستم. از سال 1385 به کشتی علاقه پیدا کردم و باوجود تمام مشکلات که داشتم الحمدالله پدرم پشتیبانی خوبی برایم بود تابتوانم برهمه این مشکلات غلبه پیدا کنم وبه خواسته هایم برسم .


 کشتی را از کجا آغاز کردی؟
محسن نژاد: کشتی رو از 1389در شهر  بهبهان با حمایت تمام وقت خانواده ام آغاز کردم و توانستم موفقیت هایی را که هیچ وقت به فکرم خطور نمیکرد، بدست آورم  که  همه این موفقیت ها را مدیون لطف خداوند بزرگ و متعال، خانواده ام که پشتکار من بودند و مربیم آقای دهملایی  میدانم.  
چطور به کشتی علاقمند شدی؟
محسن نژاد: کشتی ورزشی است  که می تواند در ایران و همچنین در مسابقات جهانی و المپیک که مهمترین میادین جهانی هستند حرف برای گفتن داشته باشد و من با توجه به توانایی و توانمندی هایی که در خود سراغ داشتم به این ورزش علاقه پیداکردم.
چطوربه تیم ملی راه پیدا کردی؟
محسن نژاد: به لطف خداوند بزرگ و متعال با تلاش و زحمات خودم و مربیانم و پدر و مادر عزیزم.
چه مدالهایی برای تیمت درمسابقات داخلی به ارمغان اوردی؟
محسن نژاد: چندین مدال و قهرمانی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی کسب کردم و اخیرا در مسابقات عمومی در کشور موفق به کسب مدال طلا شدم .در رده سنی جوانان با اینکه کم سن و سال بودم و اولین باری بود که در این رده کار می کردم، به مقام قهرمانی رسیدم و درانتخابی کشتی تیم ملی برای مسابقات جهانی فرانسه انتخاب شدم.


تا به حال چه مدال جهانی در ورزش کشتی کسب کردی؟
محسن نژاد: در رده نوجوانان مسابقاتی به میزبانی کشور بوسنی هرزگووین در شهر سارایوو برگزار شد که بعداز 18سال تیم ایران نایب قهرمان شد و از همه مهمتر غلبه بر کشتی گیر آمریکا بود و از نظر تیمی عنوان سوم جهان بعد از چند سال در رده جوانان بود. مسابقات جام آتلای یاشار در کشور ترکیه که در  شهر ازمیر برگزار شد توانستم مدال طلا را کسب کنم و درمسابقات جهانی انفرادی که در کشور  فرانسه برگزارشد، عنوان پنجم جهان رو کسب کردم .
در مسابقات بین المللی جام شاهد به میزبانی کشور عزیزمان ایران با غلبه بر کشتی گیر روسیه در فینال موفق به کسب مدال طلا شدم.دراین مسابقه با به اجرا گذاشتن یکی ازفنون نادر وعجیب کشتی دردنیا،توانستم حریف خودم راشکست دهم که  این فن همه را وجد درآورد.
 به چه میزان از مسئولان تربیت بدنی شهر بهبهان راضی هستی؟
محسن نژاد: اصلا از تربیت بدنی شهر بهبهان راضی نیستم، هیچگونه حمایتی نسبت به من نداشتند.حتی بعد از قهرمانی های داخلی و بین المللی که داشتم به استقبالم هم نیامدند که این خود نوعی بی احترامی و روحیه شکنی برای ورزشکاران است . اصلا هزینه رفت و برگشت هم به ما نمی دهند و با هزینه شخصی به همه مسابقات اعزام میشوم.


بزرگترین آرزوی ورزشی شما چیست؟
محسن نژاد: آرزویم قهرمانی در مسابقات المپیک است که به خواست خدا با تمرینات منظم و تلاشهای فراوان خودم و باپشتکاری مربیانم و خانواده ام به این هدف میرسم.
از اینکه وقت گرانبهای خود را دراختیار ما گذاشتید بسیار ممنون وسپاسگذارم، انشالله که همیشه موفق سربلند و پیروز باشی و بتوانی پرچم کشورعزیزمان ایران را در مسابقات المپیک بالای سرببری وبرسکوی نخست این مسابقات، پرچم کشورمان را بالاتر از همه به اهتزاردر بیاوری.
محسن نژاد: ممنون و سپاسگذارم به امید چنین روزی. از جنابعالی که زحمت کشیدید و ما را قابل دانستید که حداقل نگاهی به این حقیر داشته باشید تا تسکین و قوت قلبی برای برنامه های آینده خودم باشد، بسیار ممنون و سپاسگذارم، انشاء الله رسانه ها پشتوانه خوب و قوی برای ورزشکاران کشورعزیزمان ایران اسلامی باشند .
مصاحبه از: داود طلوعی مطلق

برچسب ها:
مهدی محسن نژاد ؛ بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*