اخبار عمومی
اعلام وصول 2
8411
تاریخ انتشار: 1394/10/09 20:39
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما و استقلال خوزستان شبیه به هم بازی می‌کنیم و فردا یک دربی پیش رو داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا یک دربی داریم. 2 تیمی که بازی های شبیه به هم دارند، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. پرسپولیس و استقلال خوزستان بهترین فرم خود را نشان داده‌اند. به حریف تبریک می گویم به خاطر نتایج فوق العاده‌ای که امسال کسب کرده است. آنها پدیده هستند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان با ثبات بازی کرده است. به تیم و سرمربی این تیم تبریک می گویم زیرا نتایج درخشانی گرفته‌اند. نیازی نیست بگویم که بازی سختی پیش رو داریم. حریف تنها 5 گل دریافت کرده است و به همین خاطر صدر جدول را به خود اختصاص داده است.

برانکو در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: سوشا مکانی و نورمحمدی را در ترکیب نداریم. سایر بازیکنان سالم هستند و برای 11 نفر اول رقابت میی ‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضور ایمان صادقی در دروازه تصریح کرد: سوشا دروازه‌بان اول ماست این یعنی اینکه بهتر از صادقی است و نباید پنهان کرد. اما اعتماد کامل به صادقی داریم قبلا هم گفته ام. صادقی 5 روز قبل از شروع فصل به ما اضافه شد.

وی در مورد اینکه جلساتی که با طاهری داشته و اینکه آیا لیست نهایی داده است یا خیر گفت: من تقریبا هر روز با طاهری جلسه دارم نه تنها در مورد بازیکنان بلکه در مورد همه مسائل و موارد تیم با او صحبت می کنم. همان طور که قبلا گفتم لیستی وجود ندارد بازیکنان فعلی کاملا اعتماد داریم و پاسخگوی هدف پیش روی ما هستند. طبیعی است که بازیکنان با کیفیت بهتری وجود دارد اما این بازیکنان با قراردادهای محکمی به باشگاه‌هایشان قرارداد دارند.

برانکو در مورد جدایی بازیکنان خارجی از جمله اومانیا و بنگستون و جذب ادینهو گفت: تنها اطلاع دقیق و واقعیتی که می‌توان به آن استناد کرد این است که باشگاه خبر بدهد. هیچ بازیکن خارجی تاکنون ابراز نکرده که می خواهد جدا شود به بازیکن خارجی فکر نمی کنیم. در کنار تمام احترامی که به ادینهو قائل هستیم اما در مورد او نه صحبت کرده ایم و نه فکر می کنیم.

برانکو در مورد اینکه لیستی برای جذب بازیکن وجود دارد یا خیر گفت: لیست همیشه هست. هر روز در آنالیز بازیکنانمان صحبت می شود که چه کسی به چه نحوی می تواند به پرسپولیس کمک کند. آیا بازیکنان می توانند به اهداف تیم کمک کنند. انتخاب بازیکن یک چیز مستمر و مداوم است. اما در حال حاضر یک جای خالی بالای 23 سال داریم.

یکی از خبرنگاران در مورد کری‌خوانی برهانی از سرمربی پرسپولیس پرسید که مدیر رسانه‌ای سرخ‌پوشان گفت: فقط سوالات فنی پرسیده شود. در شان سرمربی پرسپپولیس نیست که جواب بازیکن چه استقلال یا هر تیم دیگری را بدهد از طریق باشگاه اقداماتی شده است که بعدا اطلاع رسانی خواهد شد. قصد نداریم فعلا این مسئله رسانه‌ای شود.

وی در مورد اینکه آیا ممنوع‌الخروج است یادآور شد: بنده از وقتی به ایران آمدم حدود 7 ماه می شود حداقل 6-7 بار خروج داشتم. مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

برانکو در مورد جذب بازیکن عراقی گفت: قبل از هر چیز بازیکن خارجی باید کیفیت داشته باشد. کیفیت به حدی باشد که بین 5 بازیکن برتر پرسولیس قرار بگیرد. طبیعی است که مدام پیشنهاداتی می رسد اما در حال حاضر ما نیازی به این بازیکن نداریم.

وی در مورد مهدی طارمی و اینکه او خیلی مورد توجه قرار گرفته است و شاید سایر مهاجمان تیمش با مشکل روبرو شوند و انگیزه آنها کم شود گفت: طارمی دومین سال خودش را سپری می کند که با همین حضور کوتاه آقای گل لیگ شده است. اگر پنالتی‌هایش را گل می کرد به آقای گلی پارسال یعنی ادینهو می رسید. اگر او بلند پروازی دارد که به اهدافی برسد انگیزه بسیار خوبی است که بسیار مهم است. فقط می توانم سلام و درود بفرستم به انگیزه و اهدافی که پیش روی خود گذاشته است. اگر قرار است آقای گل شود باید زیاد تلاش کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مسائلی که پیرامون اوست و فشارهایی که در اطراف او وجود دارد همیشه است. بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید یک کیفیت مضاعف داشته باشد به این معنی که وقتی فشار رسانه ها هواداران و به نوعی از طرف باشگاه و کادرفنی وارد می شود بتواند مقابله کند تا او را به عنوان بازیکن پرسپولیس بشناسیم.

وی در مورد حضور وزیر ورزش در اردوی پرسپولیس تاکید کرد: از وزیر تشکر می کنم. افتخار بزرگی نصیب ما و استقلال شد. با این کارشان نشان دادند که چقدر ورزش برای جامعه مهم است. نشان دادند که چقدر فوتبال توسعه پیدا کرده و برای او مهم است. همه از مشکلات آگاه هستیم همین طور می دانیم اراده هایی است که این مشکلات را برطرف کند. به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در سلامت جامعه آگاه هستیم. آن قدری که الگوی جوانان مهم است او منتظر نبود که کسی به دفتر او برود و با او ملاقات کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا وزیر گفت پرسپولیسی یا استقلالی است تاکید کرد: گفت اما جز اسرار ماست.

منبع/سازمان لیگ


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*