1403/01/10 02:39


1739
تاریخ انتشار: 1393/05/12 15:42
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان - فرماندار شادگان:
فرماندار شادگان گفت: پروژه لایروبی فاضلاب شادگان از تیرماه امسال آغاز شده و فقط ۱۵ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم این پروژه تا دی ماه امسال به اتمام برسد.

 فرماندار شادگان:

لایروبی فاضلاب شهرستان شادگان ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

 فرماندار شادگان گفت: پروژه لایروبی فاضلاب شادگان از تیرماه امسال آغاز شده و فقط ۱۵ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم این پروژه تا دی ماه امسال به اتمام برسد.

 
 
سنواتی فرماندار شادگان
 

عبدالزهرا سنواتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: لایروبی فاضلاب شادگان از تیرماه امسال آغاز شده و فقط15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: امیدواریم تا دی ماه عملیات لایروبی لوله های فاضلاب های این شهرستان به اتمام برسد.

فرماندار شادگان گفت: به دلیل ایام ماه مبارک پیشرفت کار به کندی انجام شد، اما اعتبارات لازم تامین شده و تا دی ماه امسال لایروبی فاضلاب های شهرستان شادگان کامل می شود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه کل خطوط فاضلاب شادگان 90 کیلومتر است گفت: ازاین میزان حدودا 60 کیلومتر آن نیاز به لایروبی دارد که تا امروز 10 کیلومتر آن لایروبی شده است.

وی افزود : هزینه های لازم برای انجام این پروژه 80 الی 100 میلیون تومان برآورد شده است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه لایروبی در دو بخش خطوط و دستگاه های پمپاژ انجام می شود، گفت: به دلیل اینکه دستگاه های پمپاژ در حوضچه های عمیق قرار گرفته اند لایروبی در چند نوبت انجام می شود تا در زمستان دچار مشکل نشویم.

سنواتی گفت: در سال های گذشته به دلیل بی توحهی برخی مسئولان امر عملیات لایروبی فاضلاب شادگان انجام نشده بود.

فرماندار شادگان بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم شادگان لوله کشی خطوط فاضلاب به طول 75 کیلومتر در حال احداث است لوله گذاری 45 کیلومتر آن به پایان رسیده است.

وی افزود : در حال بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهرستان شادگان هستیم که از 14 ایستگاه 5 مورد آن بازسازی شده و تا دی ماه امسال همه ایستگاه ها به صورت کامل بازسازی می شوند.

منبع: تنسیم




Copy Right 2013 Artmis.ORG