1403/02/05 19:31


180737
تاریخ انتشار: 1396/08/21 21:40
فرماندار شهرستان باشت: در زمینه های مبلمان شهری، آسفالت ریزی، ساماندهی و افزایش فضای سبز و پارک های محله ای ، شهردار سابق توانستند با برنامه ریزی مناسب زمبنه ساز تحولات در شهر باشت باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و دستگاه ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد و عموم مردم مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید باشت در سالن شهید رجایی این شهر برگزار شد.

 

 

فرماندار شهرستان باشت در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیرتی وجود دارد، افزود: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می ماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است. 

حسینی مردم را بهترین قاضی برای نظارت بر عملکرد مسئولان دانست و گفت: مردم باید در مورد عملکرد مسئولین و خادمان نظام نظر دهند زیرا معتقدیم بهترین محکمه برای ارزیابی عملکرد مسئولین، مردم هستند. 

وی با تقدیر از زحمات برازنده شهردار سابق شهر باشت بیان داشت: در زمینه های مبلمان شهری، آسفالت ریزی، ساماندهی و افزایش فضای سبز و پارک های محله ای ، شهردار سابق توانستند با برنامه ریزی مناسب زمبنه ساز تحولات در شهر باشت باشند. 

فرماندار باشت با اشاره به خدمات دولت یازدهم در شهرستان باشت گفت: در حوزه آسفالت ریزی معابر شهری و روستایی اغلب مسیرها آسفالت ریزی شده است و در حوزه گازرسانی نیز قریب به 85 درصد مناطق گازرسانی شده است. 

 

 

حسینی به اقدامات مؤثر در زمینه کشاورزی و شهری نیز اشاره ای داشت و از حمایت های نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس و تعامل ادارات و مدیران کل نیز تشکر و قدردانی کرد. 

وی ضمن تبریک به موسوی، شهردار جدید شهر باشت ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربیات وی در جهت اتمام طرح های نیمه تمام و همچنین تعامل مناسب با سایر دستگاه ها و ادارات تلاش نمایند. 

فرماندار خواستار استفاده از ظرفیت مردم و معتمدین شهر در جهت رفع موانع توسعه شهر شد و تصریح کرد: حضور مردم ودر این مراسم از طیف ها و جناح های سیاسی مختلف نشان دهنده بلوغ سیاسی و فکری مردم باشت است و می طلبد شهردار جدید با تعامل با عموم، منافع عمومی را برمنافع خصوصی ترجیح دهند. 

امام جمعه شهر باشت نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات ارزنده شهردار سابق باشت وی را دارای اخلاق و رفتار نیکو توصیف و بیان داشت: برازنده علیرغم مشکلات فراوان در حوزه شهری، کمر همت را بسته و با تعامل و مشورت پذیری و تدبیر توانست گام های مهمی در جهت پیشرفت شهر بردارد. 

حجت الاسلام عبودی تعامل و مساعدت در امور فرهنگی را از دیگر اقدامات ارزنده شهردار سابق برشمرد و گفت: برازنده در زمینه اقدامات فرهنگی هر آنچه در توان داشت گذاشت و امیدواریم در هر پست و جایگاه دیگری که هستند موفق باشند. 

امام جمعه باشت در ادامه ضمن تبریک به موسوی شهردار جدید باشت و آرزوی موفقیت برای وی در انجام امور محوله ، توصیه هایی را جهت پیشبرد مناسب اهداف مدیریتی بیان کرد.

حجت الاسلام عبودی پرهیز از اضافه شدن نیرو به شهرداری باشت را اولین توصیه خود به شهردار جدید عنوان کرد و افزود: وجود 80 نیرو برای شهرداری باشت زیاد بوده و سزاوار نیست با اضافه کردن نیرو شورا و شهرداری در پرداخت مطالبات نیروها ناتوان بمانند. 

وی تعیین تکلیف زمین خالی را دومین توصیه به شهدار جدید دانست و گفت: این زمین ها به واسطه انباشت زباله و نخاله های ساختمانی باعث بوجود آمدن منظره نامناسب در شهر باشت شده که لازم است با گفت وگو با مالکین این زمینها نسبت به دیوار کشی این مناطق اقدام شود. 

امام جمعه باشت تعامل با ادارات، فرماندار و مدیران را دیگر توصیه خود به شهدار جدید برشمرد و افزود: بدون تعامل کاری صورت نمی گیرد و می طلبد با مدیران تعامل مطلوب جهت برطرف کردن موانع صورت پذیرد. 

عبودی در ادامه با توصیه به اعضای شورای شهر به وحدت و همدلی، اختلاف را آفت خدمت رسانی دانست و گفت: اگر رخنه و اختلافی بروز کند، نمی توان کار انجام داد. 

وی در پایان نقش مردم در ساماندهی مسائل شهری را تأثیرگذار دانست و از معتمدین خواست جهت گسترش فضای شهری و ساماندهی شهر باشت به کمک شورا و شهردار جدید این شهر بیایند.

خبرنگار /فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG