1403/01/10 09:44


191471
تاریخ انتشار: 1396/10/20 22:47
در حکمی از سوی صالحی؛ دکتر قادر آشنا رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، قادر آشنا را به عنوان رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر این وزارتخانه منصوب کرد.


در حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به قادر آشنا آمده است:
«نظر به دانش و تعهد و مراتب علمی و سوابق ارزنده تجربی جنابعالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی، به موجب این حکم به سمت «رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر» منصوب می‌شوید.
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد مهارت‌های شغلی و افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی مناسب برای نیل به اهداف کمی و کیفی و توسعه آموزش‌های علمی و کاربردی موفق و موید باشید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسألت دارم.»
پیش از این محمد سلطانی‌فر رئیس این موسسه بود که در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش های محمد سلطانی‌فر در مدت مسئولیت در موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر قدردانی کرد.


شایان ذکر است دکتر قادر آشنا از ازادگان سرافراز شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد است که سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کهگیلویه و بویراحمد و البرز را در کارنامه دارد مضافا اینکه سوابق درخشانی در حوزه های مدیریتی جهاد دانشگاهی دارد


هیات تحریریه پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان انتصاب به جا و شایسته جناب آقای دکتر قادر آشنا را به عنوان  رئیس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر را که نِشان از شایستگی های برجسته آن برادر  گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارند.

 




Copy Right 2013 Artmis.ORG