1403/01/10 18:29


191712
تاریخ انتشار: 1396/11/21 00:47
حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده با دعوت از همه ی اقشار و مردم شریف شهرمان برای شرکت در راه پیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اطمینان دارد امسال نیز مردم بزرگوارمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر می نمایند

عصرجهان-حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کرد.
در این بیانیه آمده است :
اکنون که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی دوران ساز، باعظمت و اقتدار آفرین انقلابی که باعث شد ایران هویتی جدید و تازه یافته ، و ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورده ، و در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کند.
اکنون چهلمین بهار انقلاب اسلامی در حالی فرا می رسد که مردم ایران همچون گذشته علاقمند به نظام اسلامی ایران فریاد دادخواهی و استقلال طلبی سر داده و بر وحدت ملی در چهارچوب جمهوریت نظام تاکید می کنند.
انقلاب اسلامی که باهدف رستن از استبداد و خود کامگی و تحقق استقلال و آزادی واستقرار اسلام ناب محمدی (ص) پیروز شد.امروز علی رغم برخی از کاستی ها و نارسایی ها مستحکم و استوار به سوی تحقق اهداف بلند این ملت بزرگ گام بر می دارد و آرمانهای رهبر فقید انقلاب امروز همچون گذشته سر لوحه سیاستهای نظام است.

به همین جهت است که در 22 بهمن هر سال مردم این سرزمین با حضور پرشور خود در راهپیمایی ها حماسه ای شکوهمند می آفرینند و امید رابر ایران اسلامی نقش می بندند و انتظارشان حفظ کرامت ایران و ایرانی، رفع کاستی ها و کمبودها و یافتن راه حلی مناسب برای رفع معضل بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده و ایجاد فضایی شاداب در جامعه و مسئولینی پاسخگو و دلسوز و از بین بردن فساد و رانت و تبعیض از جامعه اسلامی و پیشرفت و توسعه همه جانبه ومتوازن و استقرار اسلام رحمانی ومعرفی کشوری عقلانی و مستقل با رویکرد اعتدالگرایانه به جامعه جهانی است.
امروزه مشاهده می کنیم که  جامعه ی عزیز ما با مشکلات و کمبودهائی روبرو هستند که باید هوشمندانه آنها را ارزیابی و چاره جوئی و درمان کنیم که بی شک با اتکاء به قدرت لایزال مردم و توانائی ها و پیشرفت های موجود و اعتماد به نسل جدید و جوانان برومندمان و تحت هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش بیشتر دولت تدبیر و امید با رویکرد اعتدال و دست اندرکاران و با توکل به خداوند متعال بر انجام آنها قادریم.
إنه خیر ناصر و معین.
رویکرد صلح طلبانه نظام جمهوری اسلامی ایران با پیشنهاداتی همچون طرح گفتگوی تمدنها و جهانی عاری از افراط و خشونت نشان از عقلانیت نظام و دوری از جنگ و ستیزه جویی است.
ما امروز در ایران اسلامی علی رغم گوناگونی رویکردها و تفکرها، حرکت در چارچوب همبستگی ملی و منافع عمومی را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم سال آتی سال تفاهم و همدلی و وحدت بین همه دلسوزان نظام باشد.
*******************
حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده  با دعوت از همه ی اقشار و مردم شریف شهرمان برای شرکت در راه پیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اطمینان دارد امسال نیز مردم بزرگوارمان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده میثاق خود را با نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر می نمایند وبا پاس داشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدای گرانقدر اسلامی و؛ یار دلسوز انقلاب حضرت آیت الله رفسنجانی که امسال دومین بهار انقلاب است که از نعمت حضورش بی بهره ایم پیام وحدت و عقلانیت را به مردم جهان ابلاغ می نماید.
حزب کارگزاران سازندگی شهرستان لنده
ارسال کننده خبر/مجتبی محمدی


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG