1403/01/10 09:19


191717
تاریخ انتشار: 1396/11/22 23:22
عدل هاشمی پور در جمع مردم بهمئی وعده داد؛
عدل هاشمی پور: دو هدیه برای مردم بهمئی دارم یکی با سرمایه گزاری مذاکره و توافق گردید یک کارخانه لوله سازی با اشتغال زائی۲۵۰ نفر در شهرک صنعتی تاسیس گردد و کلنگ احداث آن طی چند روز آینده به زمین زده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از بهمئی، سخنران امروز مراسم 22 بهمن عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ(کهگیلویه، لنده،بهمئی و چرام) در مجلس بود
بنا به همین گزارش هاشمی پور طی سخنانی اظهار داشتند: امام راحل با قیام خود فرهنگ عاشورایی و فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت را در میان ملت ایران نهادینه کرد.
 وی در مورد حضور پررنگ مردم شهرستان بهمئی در راهپیمایی امروز فرمود: برآوردی که بنده دارم این است که دو برابر سال گذشته مردم خوب و شریف شهرستان بهمئی علی رغم همه ی موانع و مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان این خطه برای دفاع از انقلاب همه دور هم جمع می‌شوند و این نشانه فتوت و مردانگی این مردمان است و پشت سر امام صادقانه حمایت می‌کنند که این توفیق الهی است که همواره مسئولان باید زحمات و حمایت های شما را بدانند.
وی گفت: ما مسئولین نمی توانیم برای حضور در این راهپیمایی ها به مردم تذکر دهیم بلکه مردم باید به مسئولان تذکر دهند که وفادار به نظام و امام و آرمانها باشند؛ چرا که مردم همیشه در صحنه هستند. در واقع هرجایی که نگاه می کنیم مردم هستند. بدون مردم، مسئولین جایگاهی ندارند.
وظیفه ما در مقابل استکبار جهانی این است که اولاً با صداقت تمام بدون وابستگی های جناحی و باندی و گروهی در مقابل استکبار از رهبر فرزانه انقلاب حمایت کنیم که تا الان مردم خوب و شریف این خطه این کار را انجام داده اند.
وی ادامه داد: با نفاق نمی‌شود کار کرد، بلکه باید وحدت و همدلی در بین ما باشد. برای ساختن بهمئی باید هر دو جناح چپ و راست در کنار هم قرار بگیرند و از فرصت‌ها برای پیشرفت این شهرستان استفاده کرد.
نماینده ی شهرستان های چندگانه در ادامه گفت: مسئولان باید امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورند و ناامیدی را از جامعه فراری بدهند. مدیران و مسئولان باید بدون منت، غرور، ریا و خود بزرگ بینی به مردم خدمت کنند.
 وی در خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: بدانید همانطور که دیروز امام راحل، امام مقتدر، امام با صلابت و با شجاعت داشتیم، امروز هم رهبری مقتدر و با صلابت کامل داریم و تا این رهبر، این بسیج، این سپاه، این ارتش و این مردم را داریم شما ها راه به جایی نخواهید برد.
وی در ادامه افزود دو هدیه برای مردم بهمئی دارم یکی با سرمایه گزاری مذاکره و توافق گردید یک کارخانه لوله سازی با اشتغال زائی۲۵۰ نفر در شهرک صنعتی تاسیس گردد و کلنگ احداث آن طی چند روز آینده به زمین زده می شود


هاشمی پور ادامه داد: طبق صحبت هایی که با وزیر نفت انجام دادیم کمیسیون انرژی به زودی ظرف یکی دو ماه آینده مهمان شهرستان خواهد بود و در همین جا بعد از سرکشی از چاه های نفت جلسه گرفته می شود و در همان کمیسیون مدیرعامل مناطق نفت خیز و یک نفر از شرکت ملی نفت بیایند و بعد از ۴۰ سال باید تصمیم بگیرند و مینی پالایشگاهی چه نفتی و چه گازی در کنار این چاه های نفت احداث شود.
هاشمی پور در پایان سخنان خود گفت:جاده ارتباطی گنبد بردی و ابوالفارس به رامهرمز امروز با آقای شریعتی استاندار خوزستان و آقای محمدیان نماینده محترم رامهرمز هماهنگی کردیم و ۴ و نیم میلیارد تومان برای این جاده در نظر گرفته شده است که امروز هم عملیاتی می‌شود.





Copy Right 2013 Artmis.ORG