1403/01/09 17:49


202238
تاریخ انتشار: 1397/01/27 00:06
مهدی حاج باقر مدیر برنامه های افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، از تمایل این سرمربی ایرانی برای بازگشت به فوتبال کشورش و فعالیت در لیگ برتر خبر داد

عصرجهان- پس از گفت وگوی یکی از شبکه های تلویزیونی ایران با سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، شایعه ای در خصوص حضور او در لیگ ایران و تیم سپاهان مطرح شد.


مدیر برنامه های افشین قطبی روز یکشنبه به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: این روزها بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران تبدیل به یک شایعه بزرگ شده در حالی که او برای فصل آینده هیچ پیشنهادی به خصوص از تیم سپاهان نداشته است.
وی در رابطه با علاقه قطبی برای بازگشت به لیگ ایران، ادامه داد: اگر پیشنهاد مناسبی به قطبی برسد، او قطعا برای بازگشت به فوتبال ایران تمایل دارد. ایران وطن قطبی و او همیشه عاشق کار کردن در ایران است.
مدیر برنامه های قطبی، گفت: قطبی در سه سال اخیر پیشنهادهای زیادی از فوتبال ایران داشته است، اما او به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد. هدف قطبی انتخاب تیمی است که توانایی اجرای برنامه های او را داشته باشد.
وی تاکید کرد: قطبی هم اکنون هدایت تیم فوتبال باشگاه «شیانگ ژونگ» در لیگ دسته یک چین را برعهده دارد و این تیم مایل است قرارداد با این مربی را در فصول آینده نیز تمدید کند.
تیم شیانگ ژونگ از شش بازی نخست خود در لیگ دسته یک چین سه پیروزی و سه مساوی بدست آورده و با 12 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
قطبی سابقه فعالیت در تیم ملی کره جنوبی و باشگاه های ژاپن، تایلند و چین را در کارنامه کاری خود دارد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG