1403/01/10 10:21


213209
تاریخ انتشار: 1397/03/22 22:44
آیت الله ابوالحسن حسن‌زاده: امروز سطح زندگی‌ها بالا رفته اما از سوی دیگر نیازمندی ها هم بسیار گسترده شده است و افراد نیازمند و مستحق کمک در جامعه، بسیار وجود دارد. و اینجاست که نقش موسسات خیریه بسیار پررنگ می‌شود و موسسات خیریه می توانند واسطه بین توانمندان و نیازمندان گردند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سومین همایش موسسه خیریه "نریمان استان خوزستان" در حسینیه امام علی"ع" (شهدای نریمیسا) واقع در اهواز با حضور آیت الله حسن زاده، جمعی از مردم و خیرین برگزار شد.
در ابتدا پس برپائی نماز جماعت به امامت آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز حاضران به صرف افطار دعوت شدند.


بنا به همین گزارش پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، اسماعیل دانشی مجری و خبرنگار صدا وسیمای مرکزخوزستان به صورت کوتاه، اظهار نمودند: "موسسه خیریه پیوند های آسمانی و درمان نریمان استان خوزستان" با موضوع کمک به درمان نیازمندان و ترویج ازدواج جوانان فعالیت خود را اغاز نموده و در این مسیر دست خیرین را به گرمی فشارد.
در ادامه آیت الله حسن زاده ضمن بیان فضیلت های دهه آخر ماه مبارک رمضان اظهار نمودند: کسانی که خداوند مالی به آنان داده است و از نعمات دنیوی بهره‌ مندند خوشحالی آنان زمانی مضاعف می‌شود و این مال، خیر دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت، که نیازمندان هم از این مال بهره‌مند شوند.
آیت الله ابوالحسن حسن‌زاده افزود: امروز سطح زندگی‌ها بالا رفته اما از سوی دیگر نیازمندی ها هم بسیار گسترده شده است و افراد نیازمند و مستحق کمک در جامعه، بسیار وجود دارد. و اینجاست که نقش موسسات خیریه بسیار پررنگ می‌شود و موسسات خیریه می توانند واسطه بین توانمندان و نیازمندان گردند. و می توانند بخشی از کم و کسری های نیازمندان را تامین کنند تا به زندگی قشر مستضعف،  ولو اندک، شادی ببخشند. و افسردگی این خانواده های نیازمند کم رنگ گردد.
وی ادامه دادند: عزیزان هیئت امنای موسسه خیریه عملکرد خوبی دارند و هر چه زمان بگذرد اطمینان هم بالا می رود و طبیعتا موسسه رونق پیدا می کند.و می تواند باری از دوش نیازمندان بردارد.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه من در جریان کار یادواره سرداران و 67 شهیدنریمیسا هستم.و همچنین درجریان ساختن حسینیه امام علی (ع)(شهدای نریمیسا) هستم افزود:خیلی ها آرزو دارند که مکانی، مانند حسینیه شما در شهر اهواز داشته باشند و این حسینیه نعمتی است که خداوند به شما عطا نموده است،  قدر ان را بدانید.
ایشان در بخشی از سخنان خود، یادواره شهدای نریمیسا رامورد اشاره قرار دادند و اظهار داشتند: این کار فرهنگی را در نوع خود، کم نظیر توصیف نمودند.  
وی در پایان عنوان داشتند: امیدوارم محبت و همبستگی شما بالاخص در امور خیریه و خداپسندانه روزبه روز افزون تر گردد.


در ادامه برنامه حاج آقا سامری بعنوان سخنران ویژه مؤسسات خیریه، طی سخنانی مفصل و با تکیه بر آیات، روایات و تجربیات شخصی، اهمیت موسسات خیریه را مورد توجه قرار دادند
همزمان با سخنان سامری فرم ها و کارت های عضویت در موسسه، توزیع گردید.
لازم به ذکر است هزینه این مراسم از محل موسسه تامین نگردید و چند نفر از خیرین، مراسم افطاری درمنزلشان را ملغی و مشترکا، هزینه افطار این مراسم را تامین کردند.لذا هیچ پولی از مؤسسه در این زمینه خرج نشد.
اولین همایش موسسه خیریه "نریمان استان خوزستان" عید نوروز گذشته در روستای شاه ابوالقاسم برگزار شد .و دومین همایش هم چند روز پیش در شهرستان باغملک با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان باغملک و تعدادی از حامیان و اعضای مؤسسه خیریه انجام شد.

پی نوشت:
مجوز "موسسه خیریه پیوند های آسمانی و درمان نریمان استان خوزستان" با موضوع کمک به درمان نیازمندان و ترویج ازدواج جوانان به شماره ثبت 1704 و به تاریخ نهم اسفندماه 96 صادر شد.
هیات مدیره "موسسه خیریه پیوند های آسمانی و درمان نریمان" در جهت یاری رساندن به نیازمندان دستان پرمهر شما را به گرمی می فشارد و چشم انتظار کمک های شما عزیزان است.
*شماره حساب موسسه در بانک ملی جهت واریز کمک های نقدی
0111718206004
*شماره کارت بانک ملی موسسه جهت واریز کمک های نقدی
6037991899963239
*شماره تلفن های موسسه
09169159812
09161114464
09166089088




Copy Right 2013 Artmis.ORG