1403/01/10 19:45


213213
تاریخ انتشار: 1397/03/23 11:21
صبح روز سه شنبه اهالی منطقه سیاهمکان در شهرستان دیلم راه ورودی اتوبوس کارکنان شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران به تلمبه خانه نفت گوره را مسدود و از ورود کارکنان به محل کار خود جلوگیری کردند.

عصرجهان-صبح روز سه شنبه اهالی منطقه سیاهمکان در شهرستان دیلم راه ورودی اتوبوس کارکنان شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران به تلمبه خانه نفت گوره را مسدود و از ورود کارکنان به محل کار خود جلوگیری کردند.

یک مقام مطلع در گچساران به ایرنا گفت که این اتفاق در حالی روی داده که جلسات متعددی توسط مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با شورای تامین استان بوشهر و نماینده گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوع اعتراض ساکنان منطقه سیاهمکان برگزار شده است.
تجمع امروز اهالی سیاهمکان دیلم در اعتراض به آنچه بی‌عدالتی در جذب نیرو توسط شرکت نفت گچساران عنوان می کنند برگزار شده است .
پیشتر حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نسبت به جذب نیروی غیربومی در تلمبه خانه گوره اعتراض کرده بود.
وی از شرکت نفت گچساران خواسته بود که بدلیل قرار گرفتن تلمبه خانمه گوره دراستان بوشهر باید از نیروهای بومی منطقه در آن جذب شود.
تلمبه خانه گوره که کار انتقال نفت از حوزه های نفتی را به پایانه ها ی نفتی میسر می کند در مجاورت روستای سیاهمکان قرار دارد.
هنوز شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نسبت به اعتراض ساکنان سیاهمکان واکنشی نشان نداده است .
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب و حوزه فعالیت آن در استان های کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان ، بوشهر و فارس است.
میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 220 کیلومتری از جنوب شرقی اهواز قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG