1403/02/04 17:18


255248
تاریخ انتشار: 1397/08/15 16:55
مراسم مهندس مهرزاد شریفی: برای تصدی معاونت فرمانداری یکی از شهرستان‌های ویژه استان پیشنهاد داشتم اما به دلیل شناختی که از فرماندار بندر ماهشهر و توان اجرایی وی داشتم مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی او را پذیرفتم.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، طی حکمی از سوی دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، مهندس مهرزاد شریفی به عنوان معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری بندر ماهشهر منصوب شد.
به همین مناسبت مراسم معارفه مهندس مهرزاد شریفی طی آئینی، امروز( سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷) با حضور فضل الله پور مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان با حضور مسئولین و مقامات محلی در سالن اجتماعات فرمانداری ماهشهر برگزار شد.
بنا به همین گزارش، مهندس حبیب‌الله فضل‌الله‌پور در جلسه شورای اداری و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری بندر ماهشهر اظهار کرد: بهداشت روانی مردم بسیار مهم است و تمام تلاش‌ها باید به سمت ایجاد روحیه امید و امیدواری و جلوگیری از ترویج یأس و ناامیدی بین مردم باشد.
مدیرکل سیاسی، اجتماعی و انتخابات استانداری خوزستان عنوان کرد: مسئولان باید با نظارت دقیق از برخی فرصت‌ طلبی‌ها به ویژه در زمینه اقتصادی و بازار جلوگیری کنند.


سپس مهندس بیرانوند  فرماندار ماهشهر طی بیاناتی گفت:  بر اساس توانمندی ها و بر حسب شناخت قبلی،  مهندس مهرزاد شریفی که سابقه بخشداری بخش محروم سوسن را در کارنامه دارد و در دوران تصدی این مسئولیت منشأ تحولات بسیار خوبی در این منطقه شد. وی را برای تصدی این مسئولیت پیشنهاد داده ام .
در ادامه مراسم مهندس مهرزاد شریفی اظهار کرد: برای تصدی معاونت فرمانداری یکی از شهرستان‌های ویژه استان پیشنهاد داشتم اما به دلیل شناختی که از فرماندار بندر ماهشهر و توان اجرایی وی داشتم مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی او را پذیرفتم.
وی ادامه داد: از کار سخت هیچ ابایی ندارم و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بندر ماهشهر را به خوبی می‌شناسم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار بندر ماهشهر بیان کرد: باید بانک اطلاعاتی جامع بندر ماهشهر را تهیه و بر اساس آن سند چشم‌انداز این شهرستان را تدوین و نقشه راهی برای تحقق توسعه بندر ماهشهر را ترسیم کنیم.
شریفی متذکر شد: حق و جایگاه بندر ماهشهر وضعیت کنونی آن نیست و باید این شهرستان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا، تعامل و همکاری بین بخشی بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید این موضوع مورد توجه ویژه قرار بگیرد

برچسب ها:
مهرزاد شریفی ؛ سوسن ؛ ماهشهر ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG