1403/01/09 20:46


266007
تاریخ انتشار: 1397/11/13 13:56
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر نفت، گفت: زنگنه برای در حاشیه ماندن از نظارت مجلس، برخی نمایندگان را نمک گیر کرده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف افزود: آقای زنگنه برخی از نمایندگان را با خود همراه و آنها را در وزارت نفت مشغول بکار کرده است. حتی حقوق برخی نمایندگان از سوی وزارت نفت پرداخت می شود و بستگان درجه یک برخی نمایندگان هم در وزارت نفت مشغول بکار شدند.
وی با اشاره به نامه 72 نماینده مجلس به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر ضرورت تغییر در مدیریت ارشد وزارت نفت، گفت: آقای زنگنه در مصاحبه ای اعلام کرده که پاسخ نامه نمایندگان را می دهد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه ما از پاسخ وزیر نفت استقبال می کنیم، افزود: وزیر نفت اگر پاسخی دارد امیدواریم بصورت شفاف و روشن مطرح کند تا افکار عمومی هم از نظریات وی مطلع شوند.
حاجی دلیگانی با بیان اینکه هنوز وزیر نفت پاسخی نداده، افزود: نمایندگان مجلس اسناد و مدارکی علیه اقدامات وزیر نفت و وزارت نفت دارند و همه مواردی که در نامه 72 ننماینده آمده، مستند و مستدل است.
وی تصریح کرد: در وزارت نفت جریانی وجود دارد که زنگنه تحت تاثیر آنهاست و از پشتیبانی آنها می کند. حتی وزیر در جهت هایی که این جریان می دهد و به نفع کشور هم نیست، حرکت می کند.
وی با اشاره به پیشنهاد خود برای مناظره با زنگنه افزود: تا امروز شنبه از سوی وزیر برای انجام مناظره اعلام آمادگی نشد اما اینجانب آماده مناظره هستم و اسناد و مدارک لازم را در مناظره ارائه می کنم.
هفته گذشته ۷۲ نماینده مجلس به روسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه نوشته و ضمن اشاره به سوءمدیریت‌های بیژن زنگنه در وزارت نفت، خواستار اصلاح مدیریت وزارتخانه شدند.
وزیر نفت در همین زمینه در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کرد که پاسخ این نامه را خواهد داد. او همچنین گفت فعلا فقط جواب خواهد داد و حق پیگیری قضایی را محفوظ می‌داند.




Copy Right 2013 Artmis.ORG