1403/01/30 13:45


297018
تاریخ انتشار: 1398/02/22 21:54
حجتی نیا : باتوجه به رفع مشکل وضعیت زمین این بیمارستان ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید برای آغاز عملیات احداث بخش های مذکور بجد پیگیری نماید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، با پیگیری های سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان مشکل واگذاری و تحویل زمین به بیمارستان۲۲بهمن این شهرستان برطرف شد.


بنا  به همین گزارش با توجه به  تصمیم اتخاذ شده دربازدید ۵ اردیبهشت ۹۸ سرپرست فرمانداری شهرستان از بیمارستان ۲۲بهمن مقرر شد موضوع کمبود زمین این بیمارستان  بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و تعیین تکلیف شود.
حجت السلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در خصوص مشکل واگذاری و تحویل زمین به بیمارستان ۲۲بهمن جهت احداث بخش های دیالیز و تالاسمی اظهارداشت: با توجه به مصوبات جلسه ۵ اردیبهشت ۹۸ در بازدید از بیمارستان ۲۲بهمن درخصوص کمبود زمین جهت احداث بخش های تالاسمی و دیالیز این بیمارستان با پیگیری های صورت گرفته این مشکل برطرف  و یک قطعه زمین به مساحتی بالغ بر۸۰۰  متر مربع در مجاورت بیمارستان به  شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل شد.
حجتی نیا افزود: باتوجه به رفع مشکل وضعیت زمین این بیمارستان ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید برای آغاز عملیات احداث بخش های مذکور بجد پیگیری نماید.تاشاهد احداث بخشهای جدید دربیمارستان باشیم.
سرپرست فرمانداری همچنین از همکاری و تعامل اداره راه و شهرسازی شهرستان در واگذاری و تحویل زمین بیمارستان  تقدیر کرد و گفت: اداره مسکن و شهرسازی شهرستان از ادارات موفق درخدمت رسانی به مردم میباشد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG