1403/01/10 00:52


298299
تاریخ انتشار: 1398/06/09 22:23
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ناراحتی خود بابت حضور در تیم الاهلی عربستان را ابراز کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان که به تازگی با تهدید جدید سران این باشگاه سعودی رو به رو شده، در تلاش است تا خود را از این مخمصه پیش آمده نجات دهد.


در کنار همه این اتفاقات روز‌های خوش پرسپولیس برای برانکو تکرار نشده و این مربی به اطرافیانش نارضایتی خود را اعلام کرده و از روز‌هایی که در این تیم سعودی داشته دلسرد شده است. از طرفی گرفتن تعهد کتبی کمی این سرمربی کروات را نگران کرده و کنار گذاشتن اجباری دانیل الکسیچ بازیکن صربستانی این تیم نیز بر نگرانی‌های او افزوده است.
با این حال عملکرد امروز تیمش مقابل الاتفاق نشان می‌دهد که او باز هم به سرمربیگری در عربستان ادامه می‌دهد یا خیر.


پیوست خبر


مدیران الاهلی عربستان از برانکو تعهد کتبی گرفتند
روز گذشته رسانه های عربستانی خبر دادند مدیران باشگاه الاهلی تا امروز (شنبه) تکلیف ماندن یا اخراج برانکو ایوانکوویچ را مشخص خواهند کرد.
در همین رابطه نشریه الریاضیه عربستان اعلام کرد، مدیران این باشگاه سعودی شب گذشته نشستی را با برانکو برگزار و از او بابت بهبود عملکرد این تیم تعهد کتبی گرفته اند.
لازم به ذکر است که برانکو در فصل نقل و انتقالات تابستانی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا و هدایت الاهلی عربستان را بر عهده گرفت.
اخراج برانکو از الاهلی عربستان قوت گرفت
تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته (پنج‌شنبه) در اولین دیدار خود از سری رقابت های لیگ عربستان مقابل تیم العداله به تساوی یک بر یک دست یافت.
پس از این بازی منصور بن مشعل (رئیس باشگاه الاهلی عربستان) اعلام کرد: در خصوص ماندن یا رفتن برانکو ایوانکوویچ امروز یا فردا تصمیم گیری خواهد شد.
الاهلی با هدایت برانکو پس از باخت مقابل الهلال عربستان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و باید دید آیا مدیران این باشگاه با سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه خواهند داد یا او را اخراج خواهند کرد.
منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG