1403/01/10 10:13


299094
تاریخ انتشار: 1398/09/15 00:53
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان از انفجار بخاری در یک تالار عروسی در سقز خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه تا کنون ۱۱ نفر کشته و ۳۶ نفر زخمی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از برنا؛ حسین خوش اقبال شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارش‌های اولیه رسیده از شهرستان سقز، بر اثر روی دادن حادثه آتش‌سوزی در یک تالار عروسی در شهر سقز، متأسفانه 11 نفر از حاضران در تالار جان خود را از دست داده و 36 نفر هم مصدوم شده‌اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به روی دادن حادثه آتش‌سوزی در یکی از تالارهای عروسی شهر سقز اظهار کرد: حادثه حدود ساعت 22 شامگاه امروز پنجشنبه روی داده است.
او با بیان اینکه دلیل اولیه حادثه، آتش‌سوزی بخاری بوده و هنگامی که حاضران به دلیل ترس حاکم شده بر فضا، به طرف در های خروجی هجوم برده‌اند عده‌ای زیر دست و پا مانده و جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در این حادثه، متأسفانه 11 نفر از حاضران در تالار جان خود را از دست داده‌اند.
خوش اقبال تصریح کرد: مطابق آمار اعلام شده، 36 نفر از شهروندان هم در حادثه تالار عروسی سقز مصدوم شده‌اند که اقدامات درمانی برای بهبود وضعیت آنها در حال انجام است.
وی با تسلیت این حادثه تأسف‌بار به مردم استان کردستان، بویژه مردم شهرستان سقز، گفت: هیچ مشکل امنیتی در محل روی نداده و ابعاد دقیق این حادثه دلخراش پس از بررسی‌های نهایی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
فارس در این خصوص نوشت: پنجشنبه‌شب در یک تالار عروسی در سقز در اثر انفجار کپسول گاز مایع 11 نفر از جمله  5 کودک، 5 زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
همچنین در جریان این حادثه 34 نفر دیگر نیز دچار آسیب شده‌اند که وضعیت سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.
اسامی فوتی‌های این حادثه به شرح زیر است.
1- شریف رضایی 70 ساله
2- منیجه رحمانی 45 ساله
3- مونا حسن‌پور 3 ساله
4- ماهان بهرامی 5 ساله
5- سوژین قادرزاده 5 ساله
6- آرشام رسولی 4 ساله
7- سعادت علیزاده
8- هاجر پسندی
9- عایشه محمودی
دو نفر هم تا لحظه انتشار خبر مجهول‌الهویه هستند.

در زیر تصاویری از وضعیت حادثه در تالار را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




Copy Right 2013 Artmis.ORG