1403/01/30 06:45


300556
تاریخ انتشار: 1399/02/29 23:02
مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لزوم دادن مرخصی بدون محاسبه یا برنامه دورکاری به یک سوم کارکنان و معافیت کارکنان مبتلا به بیماری های زمینه ای مادران باردار و شیرده و افراد بالای 60 سال سن از حضور در محل کار تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی ست.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از کانال روابط عمومی استانداری خوزستان، ادارات و بانکهای استان روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 دایر هستند.
بنا به همین گزارش همچنین از روز پنجشنبه 1 خرداد تا بعد از تعطیلات عید فطر ادارات و بانکهای استان تعطیل هستند
همین منبع خبری افزود: استفاده از ماسک برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع الزامی است و تمامی اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمودند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجاز به فعالیت هستند.
در دامه آمده است: اصناف ضروری از 9 تا 22 و اصناف غبر ضروری از 9 تا 21 اجازه فعالیت دارند.
در اطلاعیه تکمیلی یادآور ‌شد مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لزوم دادن مرخصی بدون محاسبه یا برنامه دورکاری به یک سوم کارکنان و معافیت کارکنان مبتلا به بیماری های زمینه ای مادران باردار و شیرده و افراد بالای 60 سال سن از حضور در محل کار تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی ست.
در گزارش دیگر این منبع خبری افزوده شد: تا پایان عید فطر تمامی آرامستان های استان تعطیل و نماز عید فطر نیز در مساجد با رعايت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.
راهپیمایی روز قدس نیز برگزار نخواهد شد اما در شهرهای سفید در محل نماز جمعه با قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.




Copy Right 2013 Artmis.ORG