1403/01/09 17:45


300667
تاریخ انتشار: 1399/03/15 17:21
15 خرداد ماه 99/
مبتلایان جدید هشت بیمار مرد و 11 بیمار زن در شهرستان گچساران، چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان دنا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در پانزدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.


دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 230 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، 31 مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 797 بیمار رسید که مبتلایان جدید هشت بیمار مرد و 11 بیمار زن در شهرستان گچساران، چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان دنا می باشد.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: 10 بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و چهار بیمار طی روز های گذشته به کرمان، شیراز، گناوه و ایرانشهر سیستان و بلوچستان سفر کرده اند .
دکتر یزدانپناه افزود: حفظ فاصله اجتماعی، عدم حضور در هر گونه مراسم، استفاده از مواد ضد عفونی کننده در مکان های عمومی و محل کار، رعایت دستورالعمل هاي بهداشتي در استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پمپ بنزین و مراجعه به نانوایی، ادارات دولتي، فروشگاه های موادغذایی و سایر اصناف ضروری بوده و عاجزانه خواهش می کنیم مردم بیماری را جدی بگیرند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به بازگشايي دانشگاه ها در تاريخ ١٧ خرداد رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فيزيكي حدود ٢ متر براي دانشجويان و اساتيد لازم است. همچنين مطب ها، درمانگاه ها و كلينيك هاي خصوصي و دولتي كه دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت نكنند تعطيل خواهند شد.
وی اذعان داشت: کوچکترین اشتباه و غفلت منجر به اتفاق های ناخوشایندی خواهد شد، کرونا کوچک و بزرگ یا پیر و جوان نمی شناسد و باید آگاهانه رفتار کنیم.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG