1403/01/10 02:36


3032
تاریخ انتشار: 1393/09/25 00:30
نماینده مردم گچساران و باشت :من و آقای بزرگواری برای این که راه‌آهن اقلید به یاسوج راه‌اندازی شود هر یک از اعتبارات شهرستانی خود یک میلیارد تومان را به این پروژه می‌بخشیم که نشان‌دهنده یکی از چندین مورد تعامل میان ما سه نفر است.

عصرجهان -غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالات متعددی که در خصوص مسائل مختلف از وی شد، در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه همگرایی بین شما سه نماینده استان وجود دارد، اظهار کرد: در این مدت سه سال خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ گونه تنشی بین ما نبوده و همه به هم برای توسعه استان کمک کرده‌ایم.

وی با بیان مصادیقی از این نوع همگرایی میان نمایندگان مجلس در استان گفت: برای مثال من به همراه آقای بزرگواری در وزارت نفت حاضر می‌شوم و موضوع گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی را پی‌گیری می‌کنم و یا این که من و آقای بزرگواری برای این که راه‌آهن اقلید به یاسوج راه‌اندازی شود هر یک از اعتبارات شهرستانی خود یک میلیارد تومان را به این پروژه می‌بخشیم که نشان‌دهنده یکی از چندین مورد تعامل میان ما سه نفر است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارات خود با ابراز رضایت از عملکرد استاندار و تیم ارشد اجرایی استان گفت: تاکنون استان را به خوبی اداره کرده‌اند و همین که حاشیه و تنشی در استان وجود ندارد نشان‌دهنده موفقیت استاندار و تیم همراه وی است.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به برخی ابهامات که تاجگردون بودجه استان را به سمت شهرستان‌های گچساران و باشت سوق می‌دهد، اظهار کرد: درست است که من رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی هستم اما نمی‌توان به دلیل این مسئولیت در قبال مردم حوزه انتخابیه خودم بی‌مسئولیت باشم لذا برای راه‌اندازی پروژه‌ها پی‌گیری می‌کنم اما این نافی توجه به سایر نقاط استان نمی‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که یاسوج مرکز استان من است و کسی نمی‌تواند بگوید که یاسوج به قوم و گروه خاصی تعلق دارد، افزود: همچنان که کسی نمی‌تواند ادعا کند تهران به گروه و قومی خاص تعلق دارد قضیه یاسوج هم همین‌طور است.

وی گفت: به همین خاطر باید مرزهای جغرافیایی را در استان در هم نوردیم و همه جای استان را یکی تلقی کنیم در عین این که هر کسی باید برای حوزه انتخابیه خودش هم تلاش کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد مدیران در این استان با بیان این که هیچ کس عهد اخوتی با مدیران در این استان نبسته و نه ما و نه استاندار چنین عهدی با مدیران نبسته‌ایم، تصریح کرد: هر چند که مدیران به ما ربطی ندارند اما در استان اگر مدیری خوب کار کرد دست و پایش را می‌بوسیم و اگر مدیری عملکرد بد داشت تعارف نداریم ولو این که منسوب خود ما باشد.

وی گفت: شاید مدیری هم منسوب به بنده باشد اما به دلیل کم‌کاری، بیش از حد با این مدیر کلنجار می‌روم چرا که معتقدم کار و خدمت شوخی‌بردار نیست و توقع ما تنها کار است.

تاجگردون به نیاز برخی اصلاحات کوچک در برخی مدیریت‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: اگر این کار انجام شود آینده استان را خوب می‌بینم.

وی با بیان این که در برخی جاها باید سنت‌شکنی کرده و از مدیران غیر بومی هم استفاده کنیم، افزود: نباید حلقه تنگ مدیریت بومی را در استان داشته باشیم بلکه اگر در جاهایی احساس شود که مدیر غیر بومی بهتر کار می‌کند اشکالی ندارد که از غیر بومی‌ها برای توسعه استان کمک گرفت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به ارتباط خود با مردم حوزه انتخابیه‌اش گفت و افزود: شما اگر سه سال پیش را به یاد آورید و دوران قبل از آن را خواهید دید که همواره مردم گچساران دم از جدایی از استان می‌زدند اما امروز با وحدتی که در منطقه ایجاد شده کسی در گچساران کوس جدایی در استان را سر نمی‌دهد.

وی نیاز اکنون استان را کار و خدمت دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره موضوعات سیاسی بر سایر موضوعات غلبه داشته اما باید دانست که اکنون وقت کار و خدمت بوده و وقت کوبیدن بر ساز و دهل سیاسی نیست.منبع:فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG